Translate

Τετάρτη 13 Μαρτίου 2024

Αναγνωρίζοντας την αυθεντική σεξουαλικότητα

Ήρθε η ώρα να αφήσουμε τον φόβο, την ενοχή και την ντροπή γύρω από τη σεξουαλικότητα.  

Το σεξ είναι μια όμορφη ένωση μέσα από την οποία δημιουργηθήκαμε και που μέσα από αυτήν δημιουργούμε την πιο θαυματουργή εκδήλωση στον πλανήτη – ΝΕΑ ΖΩΗ! 

Η υγιής σεξουαλικότητα έχει να κάνει με την αναγνώριση ότι είμαστε κυριολεκτικά μια εκδήλωση σεξουαλικής ενέργειας και ότι μέσα από αυτήν δημιουργηθήκαμε. Και σίγουρα χρειάζεται επίγνωση και ανοιχτότατα γύρω από τα όρια, τους φόβους και τις επιθυμίες.

Η υγιής σεξουαλικότητα έχει αθωότητα και αυθεντικότητα. Δεν είναι καταπιεσμένη ούτε χαρακτηρίζεται από υπερβολή. Δεν έχει σχέση με παρτουζες, με εθισμούς, με προκλητικότητα, με επιφανειακότητα ή με ποσότητα. Έχει να κάνει με την αγάπη, τη σύνδεση και την παρουσία. 

Για να μπορεί να βιώσει κάποιος την αυθεντική σεξουαλικότητα χρειάζεται πρώτα να συνδεθεί με τη δική του σεξουαλικότητα. Να την ανακαλύψει πολύπλευρα. Να σπάσει τα καλούπια από στερεότυπα και προσδιορισμούς και να συνδεθεί με την δική του ουσία.
 

Χρειάζεται να ρωτήσει: 
  • Αναπνέω; 
  • Τι μου αρέσει; 
  • Ο τρόπος με τον οποίο κινούμαι στη ζωή είναι αυθεντικός και είναι σύμφωνα με τις επιθυμίες μου;
  • Διαχειρίζομαι την ζωτική μου ενέργεια με τέτοιο τρόπο ώστε να απολαμβάνω πραγματικά την ζωή μου;
  • Ξέρω να απολαμβάνω στις παύσεις ή έχω μια ανάγκη να είμαι σε συνεχή κίνηση;
  • Μπορώ να αδειάζω το μυαλό μου και να αισθάνομαι το σώμα μου;
  • Μπορώ πραγματικά να παραδοθώ στον έρωτα και να πάρω διαζύγιο από τον έλεγχο;
Είναι τόσο σημαντικό να ανακαλύψει ο καθένας μας την ηδονική κοιλάδα. Είναι τόσο σημαντικό να γνωρίσει την απόλαυση μέσα στις παύσεις και όχι μέσα στην ένταση και την  πολεμική διάθεση που προκαλεί η εκτόνωση.

namaste
despoina palamari
x