Translate

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2022

Nομίζεις ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος να κάνεις έρωτα;

- Θέλεις να αγαπηθούμε;
- Μα ναι φυσικά. Ας βγάλουμε τα ρούχα μας…

- Και γιατί να βγάλουμε τα ρούχα μας;
- Μα πως αλλιώς;
- Μπορούμε να αγαπηθούμε και με ρούχα… τι νομίζεις ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος να κάνεις έρωτα;

- Ας μείνουμε για λίγο σιωπηλοί κοιτώντας ο ένας τον άλλον στα μάτια. Ας βυθιστούμε ο ένας στο βλέμμα του άλλου και ας Μας νιώσουμε βαθιά… Ας επιτρέψουμε να συναντηθούν οι ψυχές μας μέσα από τα βλέμματά μας…

- Πες μου, αρχίζεις και νιώθεις την διαφορά;…

- Ας απλώσουμε τα χέρια και ας αγγιχτούμε απαλά, τρυφερά, πεταλουδένια… χωρίς να βιαζόμαστε και χωρίς να έχουμε κάποιο σκοπό…  Ας απολαύσουμε ο ένας τον άλλον μέσα από το χάδι…

- Πες μου αρχίζεις να νιώθεις αυτήν την βαθιά αίσθηση που αναδύεται;


- Ας φέρουμε τις καρδιές μας κοντά, όχι μόνο τα σώματά μας. 
Ας αφήσουμε τις ψυχές μας να διεισδύσουν η μία μέσα στην άλλη… ας κολυμπήσουμε μέσα στην θάλασσα της βαθιάς οικειότητας κι ας επιτρέψουμε να μας τυλίξουν οι κραδασμοί του σύμπαντος…

- Τώρα αγάπη μου θα σου βγάλω τα ρούχα ένα – ένα. 
Αργά, απολαυστικά, τιμώντας ολόκληρη την Ύπαρξή σου… 

- Ας μείνουμε ενωμένοι, βυθισμένοι ο ένας μέσα στην αγκαλιά του άλλου… κι ας αναπνεύσουμε βαθιά εισπνέοντας ο ένας την ουσία του άλλου...

- Ας νιώσουμε ότι γινόμαστε ένα μέσα στο άχρονο του Σύμπαντος

- Χαμογελάς γλυκά… καλώς ήρθες αγάπη μου στον κόσμο μου…


namaste 
despoina palamari



🔻 Νέα σεμινάρια Τάντρα online αποκλειστικά για ζευγάρια (10 συναντήσεις)

“Απολαμβάνοντας την Ερωτική Μαγεία”
Από Δευτέρα 24 Οκτωβρίου στις 21:00 και μετά κάθε 2η και 4η μέρα του μήνα