Translate

Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2021

Είμαι γυναίκα και δεν θα σωπάσω ποτέ ξανά.

Στο όνομα της ειρήνης, κράτησα στη γλώσσα μου ψέματα μέχρι να ματώσουν τα χείλη μου, σιωπώντας την αλήθεια, κλειδώνοντας τη φωνή μου.

Για ποιο πράγμα; Για να κάνω τη ζωή πιο εύκολη για τους γύρω μου; 

Για να είμαι πιο αξιαγάπητη; Πιο αποδεκτή;

Αυτό μας διδάσκουν χρόνια τώρα Μας εκπαιδεύουν ότι η σιωπή και η συμμόρφωσή μας αγοράζουν αγάπη και αποδοχή. Ότι ο δρόμος προς την ευτυχία μας είναι γεμάτος με την υπακοή μας. Το να είσαι ήρεμη, ήσυχη και εφησυχασμένη είναι οι θηλυκές μας ποιότητες

Μας είπαν να κρύψουμε τη φωνή μας, τις επιθυμίες μας, και τον σκοπό μας από όλους εκείνους που δεν έχουν μάτια να μας δουν και νομίζουν ότι πρέπει να ανεχόμαστε κάθε ιδιοτροπία τους

Τι μαλακίες.


Οι γυναίκες καταπίνουν την αλήθεια τους, τα ταλέντα τους και τις επιθυμίες τους για πάρα πολύ καιρό. Το κάναμε στο όνομα της αποδοχής από την κοινωνία. Το κάναμε για να αγαπηθούμε από τους άλλους. Το κάναμε για να επιβιώσουμε σε έναν κόσμο που προσπάθησε να μας κάψει ολοσχερώς.

Μάντεψε τι; 

Οι φλόγες δεν δούλεψαν, μας έκαναν μόνο να καούμε πιο φωτεινά. 

Δεν μπορείς να σωπάσεις τη θηλυκότητα· επιστρέφει πιο δυνατή από πριν γιατί εχει αναπνεύσει την ιερή φωτιά.

Δεν θα μας καταστρέψετε ποτέ. 

Δεν υπάρχει δύναμη αρκετά μεγάλη.

Δεν θα μειώσω τις επιθυμίες μου για να γίνουν εύπεπτες.

Δεν θα σωπάσω την αλήθεια μου για να κάνω τη ζωή πιο εύκολη για τους γύρω μου.

Δεν θα δω τον εαυτό μου ως ανάξιο επειδή η πατριαρχία μου έκανε πλύση εγκεφάλου για να το πιστέψω.

Δεν θα πιστέψω ότι χρειάζεται να συμμορφωθώ για να είμαι άξια της αγάπης.

Θα είμαι λαμπερή λιακάδα και μανιασμένος τυφώνας γνωρίζοντας ότι και οι δύο δυνάμεις βρίσκονται μέσα μου.

Θα επιλέξω ποιον θα ζεστάνω μέχρι τον πυρήνα του ή ποιον θα τινάξω στο έδαφος.


Γυναίκα, 
ο κόσμος χρειάζεται τον βρυχηθμό σου.

Οι αδελφές σου πρέπει να το ακούσουν, να εμπνευστούν από αυτό και να το δουν σε δράση. 

Η συνεχιζόμενη σιωπή μόνο μας αγοράζει περισσότερα δεσμά. Πρέπει να ξέρουμε ότι είμαστε η δική μας σωτηρία.

Δεν θα πάμε ευγενικά σε εκείνη τη σκοτεινή νύχτα που θέλουν να μας κλείσουν. 

Θα πολεμήσουμε. Θα ουρλιάξουμε. Θα αγαπήσουμε. Και θα καούμε με πάθος στο φως της αλήθειας μας.

Το θεϊκό μας δικαίωμα δεν ταιριάζει απόλυτα σε μια κοινωνία που απαιτεί να συμμορφωνόμαστε. 


Γυναίκα, δεν είσαι αιώνια ομορφιά. 

Δεν είσαι το έδαφος αναπαραγωγής και μαμή στο δηλητήριο του παρελθόντος. 

Όχι, το θεϊκό μας δικαίωμα είναι η αλήθεια. 

Είναι η αγάπη. 

Είναι η ελευθερία.

Και όσο περισσότερο συνειδητοποιούμε ότι η καθεμιά από εμάς αξίζει την αγάπη, την ελευθερία, την απόλαυση, τόσο περισσότερο θα σηκωνόμαστε.

Είμαστε Βασίλισσες. 

Είμαστε Πολεμίστριες. 

Έχουμε τα δικά μας όπλα στον βωμό της αλήθειας. 

Όταν χρειάζεται γινόμαστε Αμαζόνες. 

Είμαστε γυναίκες…


Είμαι γυναίκα γαμώτο.

Και δεν θα σωπάσω ποτέ ξανά.



Ελεύθερη μετάφραση 

σε κείμενο της Ara Campbell 

The Goddess Circle