Translate

Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020

Πως μπορώ να μην έχω αβάσταχτη μοναξιά

Το 90% των ζευγαριών είναι σε σχέση συνεξάρτησης  και επανάληψης των δυσλειτουργικών σεναρίων ζωής των γονέων τους! Όλοι οι άνθρωποι ξεκινάμε την ζωή μας μισώντας το σώμα μας και με τεράστιες σεξουαλικές ενοχές, κληρονομημένες και επίκτητες στην πορεία μας!                                       Αν κάποιος δεν τα έχει βρει με το σώμα του και δεν το αγαπήσει άνευ όρων πως μπορεί να σχετιστεί με κάποιο άλλο σώμα -αντανάκλαση και να έχει οικειότητα;                                              Πως μπορώ να έχω μοναχικότητα και όχι αβάσταχτη μοναξιά αν πρώτα δεν αγαπήσω και δεν συγχωρέσω το σώμα μου και δεν κάνω ιερή σχέση μαζί του;

Αν δεν το κάνω εγώ ποιος θα το κάνει, ο άλλος, ο εραστής; Ο Χριστός; Χαχαχα κανένας δεν μπορεί και δεν πρέπει να το κάνει για εμένα, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ! Και μόνο τότε θα είναι εφικτή η οικειότητα με έναν άλλον άνθρωπο και θα συμβεί η ενήλικη σεξουαλική συνεύρεση.

Αλλιώς μωρά παιδιά φυλακισμένα σε ενήλικα σώματα που τα μισούν παράφορα, κάνουν ανώριμο παιδεραστικό σεξ μόνο και μόνο για να μην μείνουν μόνα τους και ερωτεύονται παράφορα με πάθος για να μπορούν να κακοποιούν το σώμα τους και το εσωτερικό τους παιδί αρκεί να μην μείνουν μόνα τους και αναλάβουν την ευθύνη της ενηλικίωσης και εξάγνισής τους.

Και έτσι δίνουν όλων την ευθύνη και τις προσδοκίες εξάγνισης σε έναν εξωτερικό γονέα - εραστή - σωτήρα, που και αυτός είναι ανώριμος και γεμάτος αυτομίσος η έναν φανταστικό Μεσσία της αρεσκείας τους ή του προσηλυτισμού τους με συνέπεια να έχουν ακριβώς το ανάποδο αποτέλεσμα και να μεγαλώνει το μίσος και η κακοποίηση, αντί να αναλάβουν την ευθύνη της θεραπείας τους και να μείνουν μόνοι τους για μεγάλο χρονικό διάστημα, μέχρι να είναι σε σχέση αγάπης με το σώμα τους και το εσωτερικό τους παιδί να έχει φτάσει σε ηλικία σεξουαλικής ωριμότητας και όχι απλά το σώμα σε βιολογική ηλικία που νομίζουμε πλανεμένα ότι είναι οκ να κάνουμε σεξ!

Παναγιώτης Μακρόπουλος