Translate

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

Στην Έκσταση υπάρχει πάντα Θεός!

Μετά από 7 μήνες Τάντρα
Ακούω το σώμα μου με έναν πρωτόγνωρο τρόπο.. 
Σαν να μπορώ να βρίσκομαι στο κάθε μου κύτταρο με ολοκληρωτική παρουσία. Είμαι απόλυτα συνδεδεμένη μαζί του!

Με πονάει το κεφάλι μου... Το ακούω... 
Αναπνέω σε αυτό και μετά το ρωτάω τι θα ήθελε; Τι έχει; 
Μαγικό! Μου απαντάει… 
Το φροντίζω! Του στέλνω και βροχή αγάπης...
Και προχωρώ… 

Και αν με κάποιον πόνο δεν μπορώ να συμφιλιωθώ άμεσα ρίχνω απλά βροχούλα αγάπης με την πρόθεση ότι θα κάνουμε ειρήνη αργότερα... 


Σε ένα μάθημα, τελευταία, είχα τον πρώτο μου κοσμικό οργασμό... Άκουγα ότι μπορεί να συμβεί με διαλογιστική αναπνοή αλλά δεν το πίστευα.
Και τώρα έρχομαι να πω: ΥΠΑΡΧΕΙ!!! 

Νόμιζα, πως κάποιες φωνές που άκουγα σε προηγούμενα μαθήματα ήταν απλά υπερβολή. Τώρα όμως το έζησα και μόνο υπερβολή δεν μου φαίνεται... 
Ένοιωσα ρίγη... Πόνο… Ελευθερία.. 
Και μετά… Έκσταση!!!!
Είδα Θεό!!! 
Θα μπορούσα να μείνω εκεί για πάντα... 

Όταν ξεκίνησε να μπαίνει το σώμα μου σε δόνηση για λίγο πήγα να μπω στο μυαλό και να το σταματήσω όμως τότε ήρθε η φωνή της δασκάλας μας, ΑΣΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ, με παρότρυνε, ΕΜΠΙΣΤΕΥΣΟΥ!!!  Και μετά με άγγιξε, με άγγιγμα γλυκό, σίγουρο… Ένιωσα τα χέρια της να αγγίζουν το κέντρο μου... Ένιωσα να απελευθερώνομαι και να γαληνεύω ταυτόχρονα.

Μετά από αυτό το μάθημα νοιώθω εκστατικά πολλές φορές μέσα στην καθημερινότητά μου παρόλη την δυσκολία ή την κούραση που μου γεννούν η μέρα ή οι "δράκοι" μου γενικά…

Όμως κάτι έχει αλλάξει!  Έχω ειρήνη... 
Όλα είναι εντάξει... 
Αφήνομαι ολοένα και περισσότερο στην ροή της ζωής… 

Ευγνώμων… Δέσποινα δασκάλα μας…
Που είσαι... 
(εδώ... Κόλλησα... Πολλά τα καλά σου...) 
Θα πω: 
Η πιο ερωτική ταντροδασκαλα!!! 😁😁😁

Δ.Λ