Translate

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Παίρνοντας το δρόμο της καρδιάς ήρθα στον κόσμο της Τάντρα

Βαδίζοντας αρκετά χρόνια στο εσωτερικό μου μονοπάτι συνειδητοποίησα ότι η μόνη που πραγματικά θεραπεύει, μετασχηματίζει και εξαγνίζει είναι η Αγάπη.

Παίρνοντας το δρόμο της καρδιάς ήρθα σε επαφή με την Τάντρα και τότε, παρά τις λαθεμένες πληροφορίες που έφταναν κατά καιρούς στα αυτιά μου, είδα και ένιωσα ότι ο κόσμος του Chiva και της Shakti είναι ένας κόσμος αγάπης, αποδοχής και ελευθερίας.
  
Συνειδητοποίησα ότι στον υλικό κόσμο που ζούμε υπάρχει απομόνωση και περιορισμός. Ότι ο Έρωτας δεν είναι προσευχή, ένας ύμνος στον Δημιουργό αλλά έξυπνα παιχνίδια μυαλού και εξουσίας.


Ζώντας στον κόσμο της Τάντρα προσέγγισα και αγάπησα όλες τις ποιότητές μου και έφερα σε επαφή τον άντρα και την γυναίκα μέσα μου. Μετέτρεψα την μοναξιά σε πληρότητα, τον περιορισμό σε ελευθερία και την ανάγκη για σχέση, σε επιθυμία για συντροφικότητα. 
Έβαλα στον κόσμο μου παιχνίδι, χρώματα, μελωδίες, ευχαρίστηση, απαλότητα, απλότητα και Ευγνωμοσύνη. 
Αποδεχόμενη τον Εαυτό μου εγκατέλειψα τον έλεγχο και γνώρισα την ομορφιά του να αφήνεσαι, του να παραδίνεσαι στη ροή με εμπιστοσύνη. 

Αποδεχόμενη τον Εαυτό μου  αποδέχτηκα και τους άλλους όπως είναι. Και τότε όχι μόνο είδα αλλά και ένιωσα την ομορφιά τους. Άρχισα να βιώνω την ιερότητα του αγγίγματος, της επαφής, της ένωσης, αναγνωρίζοντας την θεϊκότητα μέσα στο κάθε πλάσμα που συναντώ.

Zω και αγαπάω την κάθε στιγμή μου και δεν αφήνω τίποτα για αύριο γιατί τώρα πια ξέρω ότι κάθε στιγμή, κάθε ανάσα, είναι μοναδική, ιερή και είναι ένα δώρο από τον Θεό.
Δεν περιμένω πια έναν μελλοντικό παράδεισο αλλά τον ζω εδώ στη γη γιατί επέτρεψα στην αγάπη να με γεμίσει ολοκληρωτικά και να αγκαλιάσει όχι μόνον εμένα αλλά και όσους βρίσκονται γύρω μου.

Η Τάντρα λέει: Να αισθάνεσαι τη ζωή και να τη ζεις στην ολότητα της. Να τη ζεις με τέτοιο πάθος και ένταση που κάθε στιγμή να γίνεται μια στιγμή αιωνιότητας. Όποτε ζεις μια ζωή με πάθος, με ένταση με όλο σου τον εαυτό, ξεχνάς και το παρελθόν και το μέλλον και τότε εκείνη η στιγμή σου δίνει μια γεύση αιωνιότητας.

Εύχομαι η ζωή όλων μας να είναι γεμάτη με γεύσεις από αιωνιότητα.

namaste
despoina palamari