Translate

Δευτέρα 20 Μαΐου 2019

Σεξ και Θάνατος. Το θνητό μέσα στο αθάνατο

Ερώτηση:Πώς μπορεί να μετασχηματιστεί η σεξουαλική ενέργεια σε σαμάντι;

Osho: Η ΤΑΝΤΡΑ και η Γιόγκα έχουν ένα συγκεκριμένο χάρτη για το εσωτερικό του ανθρώπου. Θα ήταν καλό να μπορούσες να καταλάβαινες αυτόν τον χάρτη. Θα σου δώσει μεγάλη βοήθεια.
Η Τάντρα και η Γιόγκα πιστεύουν ότι υπάρχουν εφτά κέντρα στο σώμα του ανθρώπου. Όχι στο ίδιο το σώμα, αλλά στο μη ορατό σώμα. Για την ακρίβεια, αυτά είναι παρομοιώσεις, αλλά είναι πάρα πολύ χρή­σιμα, για να μπορέσεις να κατανοήσεις κάτι από τον εσωτερικό άνθρω­πο. Αυτά είναι τα εφτά τσάκρας.
Το πρώτο και το πιο βασικό είναι το μουλαντάρ. Μουλαντάρ σημαίνει θεμέλιο, βάση. Το μουλαντάρ τσάκρα είναι το κέντρο στο οποίο βρί­σκεται η σεξουαλική ενέργεια. Η κοινωνία όμως έχει καταστρέψει πολύ αυτό το τσάκρα.


Το μουλαντάρ τσάκρα έχει τρεις όψεις: Η μία είναι στοματική, το στόμα. Η δεύτερη είναι πρωκτική και η τρίτη είναι τα γεννητικά όργα­να. Αυτές είναι οι τρεις όψεις του μουλαντάρ. Το παιδί αρχίζει τη ζωή του στοματικά και εξαιτίας της λανθασμένης ανατροφής, πολλοί άν­θρωποι παραμένουν στο στοματικό και δεν μεγαλώνουν ποτέ. Γι’ αυτό και υπάρχουν τόσοι πολλοί καπνιστές, άνθρωποι που τρώνε συνεχώς, που μασάνε τσίχλα. Αυτές είναι στοματικές εμμονές. Παραμένουν στο στοματικό.

Υπάρχουν πολλές πρωτόγονες κοινωνίες, οι οποίες δεν φιλάνε. Για την ακρίβεια, αν ένα παιδί έχει μεγαλώσει σωστά, τα φιλιά εξαφανίζο­νται. Τα φιλιά δείχνουν ότι ο άνθρωπος έχει παραμείνει στοματικός. Αλλιώς, τι σχέση έχει το σεξ με τα χείλη; Στις πρωτόγονες κοινωνίες, φαίνεται γελοίο το ότι οι δυτικοί άνθρωποι φιλιούνται. Τους φαίνεται ανθυγιεινό, ότι μεταφέρονται ένα σωρό αρρώστιες και μολύνσεις. Η ανθρωπότητα όμως παραμένει στοματική.

Το παιδί δεν ικανοποιείται στοματικά. Η μητέρα δεν δίνει το στήθος της όσο το χρειάζεται το παιδί, οπότε τα χείλη παραμένουν ανικανο­ποίητα. Έτσι, το παιδί θα καπνίσει αργότερα τσιγάρο ή θα φιλάει πολύ ή θα μασάει τσίχλα ή θα τρώει πολύ. Αν οι μητέρες δίνουν το στήθος τους στο παιδί όσο το χρειάζεται, τότε το μουλαντάρ δεν παθαίνει ζημιά. 
Αν είσαι καπνιστής, δοκίμασε μια πιπίλα και θα εκπλαγείς. Βάλε την πιπίλα στο στόμα σου και απόλαυσε την! Μέσα σε τρεις βδομάδες, θα εκπλαγείς: Η ανάγκη για κάπνισμα εξαφανίζεται.

Άλλους τους γοητεύει ακόμα το στήθος. Γι’ αυτό οι άντρες είναι τόσο πολύ εστιασμένοι στο γυναικείο στήθος. Η ζωγραφική, η γλυπτική, ο κινηματογράφος, η πορνογραφία είναι εστιασμένα στο στήθος! Και οι γυναίκες συνεχώς προσπαθούν να κρύψουν, μα πάντα δείχνουν το στή­θος τους. Το σουτιέν είναι ένα αντιφατικό κόλπο: Προσπαθεί να κρύψει και συγχρόνως να δείξει το στήθος. Αυτή είναι η χαμηλότερη κατάσταση του μουλαντάρ.

Μερικοί άνθρωποι φεύγουν από το στοματικό και πηγαίνουν στο πρωκτικό, επειδή η δεύτερη μεγάλη ζημιά γίνεται με την εκπαίδευση της τουαλέτας. Τα παιδιά πιέζονται να πάνε στην τουαλέτα σε συγκεκριμένη ώρα. Τώρα, το παιδί δεν μπορεί να ελέγξει την κίνηση των εντέρων του. Χρειάζεται χρόνο, χρειάζονται χρόνια, μέχρι να μπορέσει να την ελέγξει. Τι κάνει, λοιπόν; Πιέζεται, κλείνει τον πρωκτικό μηχα­νισμό και εξαιτίας αυτού, παθαίνει εμμονές με τον πρωκτό.
Γι’ αυτό και υπάρχει τόση δυσκοιλιότητα στον κόσμο. Μόνο ο άν­θρωπος υποφέρει από δυσκοιλιότητα και ποτέ τα ζώα. Η δυσκοιλιότη­τα είναι περισσότερο ψυχολογική. Είναι μια βλάβη του μουλαντάρ. Και εξαιτίας της δυσκοιλιότητας, μεγαλώνουν πολλά άλλα πράγματα μέσα στον ανθρώπινο νου.

Ο άνθρωπος αρχίζει να συσσωρεύει. Να συσσωρεύει γνώση, να συσ­σωρεύει χρήμα, να συσσωρεύει αρετή, μέχρι που γίνεται τσιγκούνης. Δεν μπορεί να εγκαταλείψει τίποτα! Ό,τι αρπάζει, το κρατάει. Και με αυτή την πρωκτική εμμονή, γίνεται μεγάλη ζημιά στο μονλαντάρ, επει­δή ο άνθρωπος πρέπει να προχωρήσει στο γεννητικό. Αν οι άνθρωποι έχουν εμμονές με το στοματικό ή με το πρωκτικό, δεν πηγαίνουν ποτέ στο γεννητικό. Αυτό το κόλπο έχει χρησιμοποιήσει η κοινωνία μέχρι σήμερα, για να μη σου επιτρέψει να γίνεις πλήρως σεξουαλικός.
Τότε οι πρωκτικές εμμονές γίνονται τόσο σημαντικές, ώστε το γεννητικό γίνεται λιγότερο σημαντικό. Γι’ αυτό και υπάρχει τόση ομοφυ­λοφιλία. Η ομοφυλοφιλία δεν θα εξαφανιστεί από τον κόσμο, αν δεν εξαφανιστεί ο πρωκτικός προσανατολισμός. Η εκπαίδευση της τουα­λέτας είναι μια πάρα πολύ σοβαρή και επικίνδυνη εκπαίδευση.

Κι ύστερα, μερικοί άνθρωποι γίνονται γεννητικοί. Δεν είναι προσα­νατολισμένοι ούτε στο στοματικό ούτε στο πρωκτικό και γίνονται γεννητικοί. Τότε, υπάρχει η μεγάλη ενοχή που έχει δημιουργήσει η ανθρω­πότητα για το σεξ. Το σεξ είναι αμαρτία. Το σεξ έχει κατηγορηθεί τόσο πολύ, που δεν μπορείς να το ευχαριστηθείς. Έτσι, η ενέργεια μένει κολλημένη κάπου — στο στοματικό, στο πρωκτικό ή στο γεννητικό — και δεν μπορεί ν’ ανέβει ψηλότερα.

Η Τάντρα λέει ότι ο άνθρωπος πρέπει να ανακουφιστεί, να ανασυγ­κροτηθεί από αυτά τα τρία πράγματα. Έτσι, η  πρώτη σπουδαία δουλειά πρέπει να γίνει στο μουλαντάρ. Για τη στοματική ελευθερία, βοηθά πολύ το ουρλιαχτό, το γέλιο, το κλάμα. Γι’ αυτό είμαι υπέρ των θεραπειών Ενκάονντερ, Γκεστάλτ, Πράιμαλ και κάθε ομάδας τέτοιου τύπου. Για να αναγεννηθείς από τις πρωκτικές εμμονές, βοη­θά πολύ η χαοτική αναπνοή, επειδή χτυπάει κατευθείαν στο πρωκτικό κέντρο και σου δίνει τη δυνατότητα να ανακουφίσεις και να χαλαρώσεις τον πρωκτικό μηχανισμό. Γι’ αυτό και έχει τρομερή αξία ο Δυναμικός Διαλογισμός.
Κι ύστερα το κέντρο του σεξ. Εκεί υπάρχουν χίλιες δυο ενοχές. Το κέντρο του σεξ πρέπει να ανακουφιστεί από το βάρος των ενοχών. Πρέ­πει ν’ αρχίσεις να μαθαίνεις και πάλι γι’ αυτό. Μόνο τότε μπορεί να αποκατασταθεί η βλάβη στο σεξουαλικό κέντρο. Πρέπει να ξαναμάθεις να το απολαμβάνεις χωρίς καμία ενοχή.

Η Τάντρα έχει την πιο υγιή στάση προς το σεξ. Λέει ότι το σεξ είναι καλό, είναι υγιεινό, είναι φυσικό, αλλά το σεξ έχει περισσότερες δυνα­τότητες από την αναπαραγωγή. Και το σεξ έχει περισσότερες δυνατό­τητες από τη διασκέδαση. Το σεξ μεταφέρει μέσα του κάτι από το υπέρτατο, από το σαμάντι.
Το μουλαντάρ τσάκρα πρέπει να χαλαρώσει — να χαλαρώσει από τη δυσκοιλιότητα και να χαλαρώσει από τη διάρροια. Το μουλαντάρ τσάκρα πρέπει να λειτουργεί στο μέγιστο, στο εκατό τοις εκατό. Τότε αρχίζει να κινείται η ενέργεια.

Το δεύτερο τσάκρα είναι το σβαντιστάν. Εκεί βρίσκεται το Χάρα, το κέντρο του θανάτου. Αυτά τα δύο κέντρα έχουν πάθει μεγάλη ζημιά, επειδή ο άνθρωπος έχει φοβηθεί το σεξ και έχει επίσης φοβηθεί και το θάνατο. Έτσι, ο θάνατος αποφεύγεται. Μη μιλάς για το θάνατο! Απλώς ξέχασέ τον. Δεν υπάρχει. Ακόμα και αν μερικές φορές υπάρχει, μην του δίνεις σημασία! Να σκέφτεσαι πως θα ζήσεις για πάντα. Να αποφεύγεις το θάνατο!

Η Τάντρα λέει: Μην αποφεύγεις το σεξ και μην αποφεύγεις το θά­νατο. Από τη στιγμή που δέχεσαι το θάνατο και δεν τον φοβάσαι, από τη στιγμή που δέχεσαι το σεξ και δεν το φοβάσαι, τα δύο κατώτερα κέντρα σου χαλαρώνουν.

Αυτά είναι τα δύο κέντρα που έχουν πάθει μεγάλη ζημιά. Από τη στιγμή που ανακουφίζονται... Τα άλλα πέντε κέντρα δεν έχουν πάθει ζημιά, επειδή οι άνθρωποι δεν ζουν σ’ αυτά τα πέντε κέντρα. Τα δύο πρώτα κέντρα είναι διαθέσιμα από τη φύση. Η γέννηση συνέβη στο κέντρο του σεξ, στο μουλαντάρ και ο θάνατος πρόκειται να συμβεί στο δεύτερο κέντρο, στο σβαντιστάν. Αυτά τα δύο είναι διαθέσιμα στη ζωή του καθένα. Έτσι, η κοινωνία έχει καταστρέψει και τα δύο κέντρα και προσπάθησε να χειραγωγήσει τον άνθρωπο, να κυριαρχήσει πάνω του, μέσα απ’ αυτά τα δύο κέντρα.

Η Τάντρα λέει: Διαλογίσου όταν κάνεις έρωτα, διαλογίσου όταν κά­ποιος πεθαίνει. Να νιώσεις, να συμμετέχεις στο θάνατό του. Μπες σε βαθύ διαλογισμό με το νεκρό άνθρωπο. Και όταν ο άνθρωπος πεθαίνει, υπάρχει η πιθανότητα να έχεις μια γεύση του θανάτου, επειδή όταν ο άνθρωπος πεθαίνει, απελευθερώνει τόση ενέργεια από το σβαντιστάν τσάκρα... Πρέπει να την απελευθερώσει, επειδή πεθαίνει. Όλη η καταπιεσμένη ενέργεια του σβαντιστάνα θα απελευθερωθεί με το θάνατό του. Αν δεν την απελευθερώσει, δεν θα μπορέσει να πεθάνει.

Έτσι, όταν πεθαίνει ένας άνθρωπος, μη χάνεις την ευκαιρία. Αν είσαι κοντά στον άνθρωπο που πεθαίνει, κάθισε σιωπηλά, διαλογίσου σιω­πηλά. Όταν πεθαίνει ο άνθρωπος, ένα ξαφνικό ξέσπασμα ενέργειας θα βρίσκεται παντού τριγύρω κι εσύ μπορείς να έχεις μια γεύση του θανάτου. Κι αυτό θα σου δώσει μεγάλη χαλάρωση. Ναι, ο θάνατος συμβαίνει, αλλά κανένας δεν πεθαίνει. Ναι, ο θάνατος συμβαίνει, μα στην πραγματικότητα δεν συμβαίνει.
Όταν κάνεις έρωτα, διαλογίσου, ώστε να μπορείς να γνωρίσεις ότι κάτι από το σαμάντι διεισδύει μέσα στη σεξουαλικότητα. Και όταν διαλογίζεσαι πάνω στο θάνατο, πήγαινε βαθιά μέσα σ’ αυτό, ώστε να μπορείς να δεις ότι κάτι από το αθάνατο μπαίνει μέσα στο θάνατο. Αυ­τές οι δύο εμπειρίες θα σε βοηθήσουν να πας προς τα πάνω, πολύ εύκο­λα.
Τα άλλα πέντε κέντρα ευτυχώς δεν είναι κατεστραμμένα. Είναι από­λυτα συντονισμένα, απλώς η ενέργεια πρέπει να μετακινηθεί προς αυτά. Αν αυτά τα πέντε κέντρα βοηθηθούν, η ενέργεια αρχίσει να κινείται. Έτσι, άφησε το θάνατο και τον έρωτα να γίνουν τα δυο αντικείμενά σου για διαλογισμό.

Osho
"ΤΑΝΤΡΑ"