Translate

Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2017

Ελέγχοντας την εκσπερμάτιση

Έκσταση και Μακροζωία


Το αρσενικό ανήκει στο Γιανγκ και η ιδιότητά του είναι εύκολα να εγείρεται και το ίδιο εύκολα να υποχωρεί.
Το θηλυκό ανήκει στο Γιν και  η ιδιότητά του είναι αργά να εγείρεται και το ίδιο αργά να χορταίνει. - Wu Hsien


Στο ταοϊκό σχήμα των πραγμάτων ο άντρας είναι μια Γιανγκ δύναμη, που έχει όλα τ’ αρσενικά γνωρίσματα. Είναι πιο ζωη­ρός, πιο δυναμικός, πιο γρήγορος απ’ τη γυναίκα που έχει τα γνωρίσματα του Γιν, της θηλυκής δύναμης. Είναι πιο γαλήνια, οι κινήσεις της είναι πιο ήρεμες· αλλά κατά βάθος είναι δυνα­τότερη. Μια συνηθισμένη αναλογία στα παλιά κείμενα είναι η σύγκριση της σχετικής δύναμης, του άντρα με της γυναίκας όπως της φωτιάς με το νερό.

Η φωτιά ανήκει στο Γιανγκ και παρ’ όλο που ανάβει γρήγορα καταβάλλεται απ’ το νερό, μια Γιν δύναμη. Η ταοϊκή σκέψη υπονοεί ότι όλες οι δυνάμεις εμ­φανίζονται σε συμπληρωματικά ζευγάρια. Φωτιά και νερό, ουρανός και γη, ήλιος και φεγγάρι, εισπνοή κι εκπνοή, σπρώ­ξιμο και τράβηγμα, ανηφόρα και κατηφόρα κ.λ.π.
Κάθε μία απ’ αυτές τις αντίρροπες δυνάμεις ανήκουν σε μιαν ερωτική δύναμη, είτε Γιν είτε Γιανγκ. Παρ’ όλο που το Γιν- Γιανγκ είναι ξεχωριστές δυνάμεις, είναι ωστόσο ουσιαστικά μέ­ρη της ίδιας τελικής ενότητας. Το ένα είναι απαραίτητο για το άλλο.
Οι δάσκαλοι του ερωτικού Ταό χρησιμοποιούσαν αυτές τις αντιστοιχίες όταν εξηγούσαν τον φυσιολογικό έρωτα. Ο Wu Hsien (δάσκαλος του ερωτικού Ταό που έζησε στη δυναστεία των Ηαη 206 π.Χ. μέχρι 219 μ.Χ.) είχε καταλάβει τα ίδια, που εκατοντάδες ερευνητές ερωτολόγοι κατάλαβαν στις μετέπειτα εποχές αν κι όχι τόσο χαριτωμένα πάντως, το ίδιο δυναμικά.
Όλοι συμφωνούν ότι οι άντρες διαφέρουν απ’ τις γυναίκες ως προς το χρόνο  συγχρονιστούν για να φτάσουν ταυτόχρονα στον οργασμό.

Ο Irving Singer λέει στο Goals of Human Sexuality:
«Πολύ συχνά οι γυναίκες ελπίζουν να βρουν έναν άντρα που θα εκσπερματώνει ταυτόχρονα με τον οργασμό τους- και για πολλούς άντρες, επίσης, αυτός ο συγχρονισμός σημαίνει συναισθηματική ενότητα κι απόδειξη αμοιβαίας αγάπης. Συχνά αφηγούνται για την αρμονία που υπάρχει μεταξύ δύο ατόμων που προσαρμόζουν την απόλαυσή τους ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του συντρόφου τους. Ασφαλώς απολαμβάνει κανείς καλλίτερα τη μετοργασμική χα­λάρωση όταν και το άλλο μέρος έχει κορεσθεί περίπου ταυτόχρονα».
Ακόμη και στη Δύση ο εκσπερματικός έλεγχος παίζει σπουδαίο ρόλο στην ερωτική πράξη. Είναι ίσως το σπουδαιό­τερο μέρος του ερωτικού Ταό. Οι αρχαίοι ταοϊστές έδιναν με­γάλη προσοχή στην παραμικρότερη λεπτομέρεια αυτού του ελέγχου. 

Στην παρακάτω περικοπή του Wu Hsien έχουμε ένα παράδειγμα με οδηγίες γι’ αρχάριους:
  • Ο αρχάριος παροτρύνεται να μην είναι πολύ ερεθισμένος, ούτε υπερβολικά παθιασμένος.
  • Ο αρχάριος θα πρέπει να πάει με γυναίκα όχι πολύ γοητευτι­κή και που η πύλη της από νεφρίτη (αιδοίο) να μην είναι πολύ στενή.
  • Με μια τέτοια γυναίκα θα είναι ευκολότερο για τον αρχάριο να μάθει να ελέγχει τον εαυτό του. Αν δεν είναι πολύ όμορφη δε θα παθιαστεί, ενώ αν η πύλη της από νεφρίτη δεν είναι πολύ στενή, δε θα ερεθιστεί πάρα πολύ.
  • Ο αρχάριος θα πρέπει να μάθει να μπαίνει μαλακά και να βγαίνει απότομα.
  • Στην αρχή θα πρέπει να μάθει τη μέθοδο τρία ρηχά κι ένα βαθύ και να συμπληρώσει μια σειρά από ογδόντα μία διεισδύσεις.
  • Αν αισθανθεί ότι αρχίζει να ερεθίζεται ελαφρά θα πρέπει αμέσως να σταματήσει τις διεισδύσεις και ν’ αποτραβήξει το τρυφερό κοντάρι του περίπου στο ύψος των τριών εκατοστών μέσα στην από νεφρίτη πύλη (μέθοδος της κλειδαριάς), θα πρέπει να περιμένει μέ­χρι να ηρεμήσει και μετά να ξαναρχίσει την ίδια μέθοδο, τρία ρηχά κι ένα βαθύ.
  • Μετά μπορεί να δοκιμάσει τη μέθοδο πέντε ρηχά ένα βαθύ.
  • Τελικά μπορεί να δοκιμάσει εννέα ρηχά κι ένα βαθύ.
  • Μαθαίνοντας στον εκσπερματικό έλεγχο θα πρέπει ν’ αποφύγει να είναι ανυπόμονος.


Προτού περάσουμε στις δικές μας οδηγίες για τους αρχάριους ας κοιτάξουμε λίγο ακόμα τις συμβουλές του Wu Hsien. Στο σημείο αυτό εξηγεί με περισσότερες λεπτομέρειες, ώστε να κα­ταλάβει ο αρχάριος όχι τι θα έπρεπε να κάνει, αλλά και γιατί θα έπρεπε να το κάνει αυτό:

Είναι αλήθεια πως θα πρέπει ν’ αγαπάει κανείς τη σύντροφό του, ώστε ν’ αποκομίσει τη μεγαλύτερη δυνατή απόλαυση. Όμως όποιος μαθαίνει στον εκσπερματικό έλεγχο και δοκιμάσει αυτή τη μέθοδο πρέπει να επιδιώξει να δείχνει "αδιαφορία" για να είναι πιο ήρεμος.
Ο αρχάριος πρέπει να σπρώχνει ήρεμα και προσεκτικά συμ­πληρώνοντας μια σειρά, δυο σειρές διεισδύσεων και μετά τρεις. Με­τά μπορεί να διακόψει για μια στιγμή, για ν’ ανασυγκροτηθεί. Ύστερα από λίγο μπορεί να ξαναρχίσει.
Για να φτάσει, η ερωμένη του, γρήγορα σ’ οργασμό θα πρέπει να είναι τρυφερός και προσεκτικός μαζί της. Όμως, όποτε αισθάνε­ται ότι χάνει τον έλεγχο θα πρέπει ν’ αποτραβήξει κάπως το τρυφερό κοντάρι του και να εφαρμόσει τη «μέθοδο της κλειδαριάς». Έτσι ηρεμώντας πάλι μπορεί να ξαναρχίσει τις διεισδύσεις. Για τον αρχά­ριο αυτές οι διεισδύσεις πρέπει να γίνονται αργά και με φροντίδα.

Οι δικές μας συμβουλές στον αρχάριο δε διαφέρουν πολύ. Μπορεί ν’ ακούγονται κάπως αλλιώτικα στις σύγχρονες εξη­γήσεις και τη σύγχρονη ορολογία. Βασικά, όμως, οι αρχαίοι Κινέζοι έδιναν σοφές συμβουλές.
Αρχίζοντας ένας νέος άντρας την ερωτική του ζωή, θα πρέπει να βρει μια γυναίκα που θα έχει κάποιες ιδιαίτερες χάρες που θα του αρέσουν πραγματικά. Το σπουδαίο είναι τότε - αντίθετα με την εμπειρία με μια πόρνη - ότι ο νέος άντρας θα ήθελε να συγκεντρωθεί στη γυναίκα σαν άτομο, να περάσει κάποιο χρονικό διάστημα μαζί της και ν’ ασχοληθεί με τη δική της και τη δική του ερωτική ικανοποίηση. Νέοι άντρες - και γενικά οποιοσδήποτε ηλικίας σ’ αυτή την περί­πτωση - θα πρέπει ν’ αποφεύγουν τις πόρνες, κι αυτό είναι κάτι το ιδιαίτερα σημαντικό στην περίοδο που μαθαίνουν στον εκσπερματικό έλεγχο.
Πάντως υπάρχει κίνδυνος να είναι η γυναίκα «πάρα πο­λύ» έμπειρη. Μπορεί επίσης να έχει αναπτύξει έναν ορισμένο τρόπο έρωτα που να την «ικανοποιεί». Για παράδειγμα μπορεί να είναι μια γυναίκα που δεν ικανοποιείται αν δεν εκσπερματώσει ο άντρας. Πολλές γυναίκες έχουν μάθει να πιστεύουν ότι ο άντρας δεν έχει κορεσθεί αν δεν εκσπερματώσει. Οι επι­στήμονες εξακολουθούν να φιλονικούν στη γυναικεία αυτή απαίτηση για την εκσπερμάτωση. Αν είναι δηλαδή, βιολογική ή ψυχολογική. Η γυναίκα που πιστεύει πως πρέπει να φέρει τον άντρα σε σημείο να εκσπερματώσει, είναι ικανή να πάει αρκετά μακριά για να το κατορθώσει. Είναι πιθανό ότι σ’ αυ­τή την περίπτωση θα εφαρμόσει τη μέθοδο του πεοθηλασμού για να τον αναγκάσει να εκσπερματώσει γρήγορα. Και πολλοί λίγοι άντρες μπορούν ν’ αντισταθούν στην ενέργεια του γλειψίματος της γλώσσας της, που ακολουθείται από βαθιά κι απαλά θηλάσματα του φαλλού.
Για τους αρχαίους ταοιστές, ο πεοθηλασμός, ήταν πάντα το επικίνδυνο σημείο κι ειδικότερα για τους αρχάριους. Παρ’ όλο που τον θεωρούσαν σημαντικό μέρος του ερωτικού προλό­γου - ακριβώς όπως και την αιδοιολειξία - ωστόσο πάντοτε υπήρχε ο κίνδυνος για μιαν ανεξέλεγκτη εκσπερμάτωση. 

Οι Kronhausen έκαναν μία ενδιαφέρουσα ανακάλυψη όταν ερευ­νούσαν την κινέζικη ερωτική τέχνη:
«Υπάρχουν σχετικά λίγες παραστάσεις με πεοθηλασμό, ο οποίος παρ’ όλο που αποτελούσε ένα νομιμοποιημένο μέρος της ερωτικής εισαγωγής κουβαλούσε πάντα τον κίνδυνο της εκσπερμάτωσης έξω απ’ το αιδοίο. Αντίθετα η αιδοιολειξία παρουσιάζεται πιο συχνά, επειδή τη θεωρούσαν, από παράδοση, σαν ένα παραδεκτό τρόπο απόκτησης μέρους της πολύτιμης Γιν-ουσίας από τη γυναίκα.


Αγάπης αληθινή χαρά
Της αγάπης αληθινή χαρά είναι η έκσταση δύο κορμιών και ψυχών που αλληλοδιαλύονται κι ενώνονται στην ποίηση. Όταν ο άντρας βρει την ιδανική σύντροφο πρέπει να προσπα­θήσει να κάνει έρωτα μαζί της εκστατικά και ποιητικά.
Μια φορά σε μια συνέντευξη ο Masters είπε πως αποφεύ­γει τη λέξη «αγάπη», επειδή σημαίνει διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους και δε θέλει να κολλήσει στη σημασιολογία. Εγώ είμαι αφοσιωμένος θαυμαστής των ερευνών και των βιβλίων των Masters και Johnson, αλλά σ’ αυτό το σημείο δεν είμαι τελείως σύμφωνος μ’ αυτούς. 

Αυτοί, που ακολουθούν το ερωτικό Ταό, θεωρούν ότι η αγάπη και ο έρωτας δε θα πρέπει να διαχωρίζονται. 
Αγάπη χωρίς έρωτα είναι απογοητευτική και ανθυγιεινή, όταν της λείπει η εσωτερική αρ­μονία των Γιν-Γιανγκ που χαρίζουν γαλήνη κι ηρεμία στη ζωή. Απ’ την άλλη πλευρά έρωτας χωρίς αγάπη είναι απλά μία βιο­λογική λειτουργία που δε μας φέρνει κοντύτερα στην αμοιβαία ηρεμία που όλοι μας χρειαζόμαστε. Στο βιβλίο αυτό η λέξη «αγάπη» θα χρησιμοποιηθεί το ίδιο συχνά και ίσως πιο συχνά απ’ τη λέξη «έρωτας» σαν μια προσπάθεια να διορθωθεί η μο­νόπλευρη αντίληψη που επικρατεί για τον έρωτα και τον ορ­γασμό.

Ερωτική πράξη κι οργασμός σκέτα μπορεί να είναι απο­λαύσεις, αλλά κατά τη δική μας άποψη δεν προσφέρουν την εκστατική χαρά, που μόνο η αληθινή ένωση της αγάπης και του έρωτα μπορεί να πραγματοποιήσει. Για παράδειγμα, υπάρχουν γυναίκες που μόνο να καθίσουν σταυροπόδι και να πιέσουν τους μηρούς τους μπορούν να φτάσουν σ’ οργασμό (και μερικές μπορούν να το κάνουν δεκάδες φορές την ημέρα). Αλλά αποκτούν μ’ αυτό την πραγματικά έντονη ηδονή; Μια γυναίκα ικανοποιημένη ερωτικά, σπάνια στρέφεται στον αυ­νανισμό. Ο αυνανισμός είναι σκέτο έρωτας χωρίς θέρμη, συ­ναίσθημα, επικοινωνία και χωρίς την εναρμόνιση των Γιν- Γιανγκ. Το ίδιο ισχύει και για τον άντρα.

Όταν κάνει έρωτα με μια γυναίκα, δε πρέπει να συμπεριφέρεται σα να αυνανιζόταν. Τίποτε δεν είναι πιο αποκαρδιωτικό και μάταιο για μια γυναίκα απ’ το ν’ αντιληφθεί ότι ο εραστής της ενδιαφέρεται απλά και μόνο για την εκσπερμάτωσή του. Αγάπη πρέπει να είναι η αληθινή επικοινωνία των δύο φύλων. Για πολλούς άντρες όμως η ερωτική πράξη είναι απλά μια μη­χανική κίνηση που δε διαφέρει απ’ τον αυνανισμό, λες κι η γυναίκα δεν υπάρχει. Το αποτέλεσμα δε μπορεί να είναι τίπο­τε άλλο παρά απογοήτευση και για τους δύο. Μερικοί άντρες μπορεί να νομίζουν πως μένουν ικανοποιημένοι. Γεγονός όμως είναι πως ποτέ τους δε γνώρισαν την αληθινή ηδονή κι απόλαυση στον έρωτα κι ούτε αντιλαμβάνονται ότι έχουν χά­σει την εναρμόνιση των Γιν-Γιανγκ.


Τι είναι τότε αληθινή ηδονή κι απόλαυση στην αγάπη; 
Θα μπορούσαμε να το περιγράψουμε σαν την απόλαυση να κάθε­σαι κάτω απ’ ένα ανθισμένο δέντρο, Μάη μήνα, σ’ ένα λαγκάδι ή να κολυμπάς κάτω απ’ τον μεγαλειώδη καταρράκτη Lu Shan που είναι απέναντι απ’ την αστραφτερή κι ατέλειωτη λί­μνη Pu Yang, ή ν’ ακούς το τιτίβισμα των γαλάζιων πουλιών στο μεγαλόπρεπο Grand Canyon μετά από βροχή στη χρυσή δύση του ήλιου. Αυτό που προσπαθούμε να πούμε στους νεα­ρούς εραστές είναι, ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν να καλλιεργήσουν και ν’ αναπτύξουν την ερωτική τους παραζάλη ώστε να έχει ποιητικά κι εκστατικά στοιχεία. Όταν έχουν νιώσει πλέον αυτή την αληθινή απόλαυση της αγάπης δε θα στραφούν ποτέ σε κάτι ασήμαντο κι όλες οι ταπεινές κι άσχη­μες σκέψεις θα τους εγκαταλείπουν για πάντα.

Αλλά πώς αρχίζει ένας αρχάριος; 
Προνοώντας, ανοίγοντας κι ακονίζοντας όλες τις αισθήσεις του και τα ψυχικά του χαρίσματα - αφή, όραση, γεύση, ακοή, λόγο και ευαισθησία. Επιδιώκοντας τη χρησιμοποίησή τους δίνοντας και παίρνοντας την μέγιστη ηδονή απ’ τη σύντροφό του. Αναγνωρίζοντας ότι οι γυναίκες, όχι λιγότερο απ’ τους άντρες, αρέσκονται στον ίδιο βαθμό, στους ειλικρινείς επαίνους και στα εγκώμια ειδικά όταν κάνουν έρωτα. Μ’ αυτόν τον τρόπο μαθαίνει όχι, μόνο να κάνει έρωτα εκστατικά αλλά και να διώχνει τις σκέψεις του από προκαταλήψεις γύρω απ’ την εκσπερμάτωση

Για την καθυστέρηση της εκσπερμάτωσης μερικοί συστήνουν ένα είδος υπερβολικής αδιαφορίας τη στιγμή του έρωτα. Συμβουλεύουν τους άντρες, όταν κάνουν έρωτα, να σκέπτονται γύρω απ’ τη πολιτική, διάφορες δουλειές, τ’ αθλητικά, ακόμη και διαλείμματα μετά τσιγάρου. Μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος, αλλά όχι αυτός ο τρόπος που οδηγεί στην έκσταση ή ακόμη στην εναρμόνιση μι την ερωτική σύντροφο που σίγουρα θα νιώθει πειραγμένη απ’ τη φευγαλέα κι απομακρυσμένη παρουσία του και με το δίκιο της. 
Υπάρχουν τόσα άλλα πιο ευχάριστα και πιο χαρούμενα πράγματα να σκεφθεί ένας άντρας π.χ. την υφή των μαλλιών της, την απαλότητα της επιδερμίδας της, το μυστικόπαθο μοσχοβόλημα του κορμιού της με τις σαγηνευτικές καμπύλες του, τ’ αρωματικά υγρά χείλη της, τη γλώσσα της και τ’ ακόμη πιο υγρά χείλια στο yii men της.
Οπωσδήποτε, αργά η γρήγορα, ένας υγιής νέος άντρας φθάνει στο κρίσιμο σημείο να θέλει να εκσπερματώσει. Τί κα­τά το Ταό, θα πρέπει τότε να κάνει;
Θεωρείται σχεδόν ακατόρθωτο για τον έφηβο μεταξύ δεκαέξι και δεκαοκτώ χρόνων να μπορεί να ελέγξει την εκσπερμάτωσή του, επειδή βρίσκεται στην πιο γόνιμη περίοδό του. Αλλά μέρος αυτής της γνώμης είναι μύθος, γιατί υπάρχουν τα προληπτικά μέτρα που μπορεί να πάρει όταν αισθανθεί το πλησίασμα της εκσπερμάτωσης.



Η μέθοδος της κλειδαριάς
Η παλαιότερη κι ίσως η καλλίτερη και πιο απλή μέθοδος είναι αυτή που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Κινέζοι και περιγράφει βήμα προς βήμα ο Wu Hsien αρκετά γλαφυρά:
Η μέθοδος της κλειδαριάς είναι σα να προσπαθείς να σταματήσεις τον Κίτρινο ποταμό με το ένα σου χέρι. Ο ανυπόμονος θα χρειασθεί πάνω από είκοσι μέρες εξάσκησης για να τη μάθει. Ένας πιο υπομονετικός μπορεί να τη μάθει πολύ πιο γρήγορα, στον μισό συνήθως χρόνο. Μελέτησε την προσεκτικά και σ’ ένα μήνα περίπου και μετά, ο πολύτιμος θησαυρός του άντρα (σπέρμα, ching) θα είναι αποταμιευμένος.

Το προτέρημα μ’ αυτή τη μέθοδο είναι πως εύκολα εφαρμόζε­ται. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας το σύστημα - τρία ρηχά ένα βαθύ - μπορεί κλείνοντας τα μάτια και το στόμα του ν’ αναπνέει βαθιά και προσεκτικά απ’ τη μύτη, ώστε να μη λαχανιάζει. Όταν αρχίσει αδιόρατα να αισθάνεται πως σύντομα θα χάσει τον έλεγχο, τότε πρέπει ν’ ανασηκώσει απότομα τη μέση του αποτραβώντας το τρυφερό κοντάρι του στο ύψος των τριών εκατοστών και να μείνει ακίνητος. 
Μετά αναπνέοντας βαθιά απ’ τον θώρακα να μαζεύει το υπογάστριό του όπως σφίγγεται κανείς όταν αναζητάει επειγόντως τουαλέτα. Με το να σκέπτεται πόσο σημαντικό πράγμα είναι η απο­θησαύριση του σπέρματός του κι ότι δεν πρέπει να το σκορπάει ασυλλόγιστα, θα ηρεμήσει σύντομα αναπνέοντας βαθιά. Τότε μπορεί να ξαναρχίσει τις διεισδύσεις.

Θα πρέπει να θυμάται πως η καταλληλότερη στιγμή για υπο­χώρηση είναι ακριβώς τότε που αρχίζει η παραζάλη του. Γιατί αν υποχωρήσει τότε που είναι πολύ ερεθισμένος, προσπαθώντας να εκ­βιάσει το σπέρμα του προς τα πίσω το ching δε θα επιστρέψει. Αντί­θετα θα πάει στην κύστη του ή μπορεί ακόμα να φτάσει και στα νε­φρά του. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, θα υποφέρει από διάφορες ασθένειες· πόνοι στην κύστη ή λεπτό έντερο, ή πόνοι και πρηξί­ματα στα νεφρά.

Συνοψίζοντας, η μέθοδοι, της κλειδαριάς είναι θαυμάσια, αλ­λά θα πρέπει να την εφαρμόσει κανείς ακριβώς τότε πού αρχίζει να αισθάνεται ξαναμμένος. Καλλίτερα ν’ αποχωρήσει-κανείς νωρίτερα πάρα αργότερα.

Εφαρμόζοντας αυτή τη μέθοδο, ο άντρας, είναι πλέον σε θέση να ασκεί μάλλον άνετα τον εκσπερματικό του έλεγχο χωρίς καν ν’ αφήνει να πέφτει το τρυφερό κοντάρι του. Έτσι θα μπορεί να διαφυλάξει την ενέργειά του και να αισθάνεται εξαιρετικά γαλήνιος. Δε θα πρέπει να εκχύσει το ching του προτού συμπληρώ­σει το λιγότερο πέντε χιλιάδες διεισδύσεις. Όταν συνδυάσει τη μέθοδο της κλειδαριάς με βαθιές διαφραγματικές αναπνοές μπορεί να συνεχίσει σχεδόν απεριόριστα. Έτσι ο κορεσμός δέκα γυναικών τη νυχτιά θα είναι γι’ αυτόν παιχνιδάκι.



Η σύγχρονη μέθοδος της κλειδαριάς
Η μέθοδος της κλειδαριάς του Wu Hsien, ερμηνευμένη σε σύγ­χρονους όρους, είναι πράγματι πολύ εύκολη. Όταν ο άντρας αισθανθεί ότι πλησιάζει στο σημείο της έξαψης αποτραβάει απλούστατα το πέος του για δέκα μέχρι τριάντα δευτερόλε­πτα. Μ’ αυτό τον τρόπο απομακρύνει τον κίνδυνο της εκσπερμάτωσης και χάνει δέκα μέχρι τριάντα τοις εκατό απ’ τη στύση του. Μετά μπορεί να εισδύσει και να επαναλάβει τις διεισδύ­σεις όσες φορές θέλει. Γινόμενος πιο έμπειρος θα διαπιστώσει πως θ’ αποτραβιέται όλο και πιο σπάνια. Στο τέλος θα χρειά­ζεται να προσπαθεί μόνο σ’ εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις.
Το μυστικό της επιτυχίας με τη μέθοδο της κλειδαριάς, είναι ν’ αναγνωρίζει κανείς πότε πλησιάζει η στιγμή που πλέον δε θα μπορεί να ελέγξει την εκσπερμάτωση. Οι Masters και Johnson την αποκαλούν «στάδιο της αναπόφευκτης εκσπερμάτωσης». Εμείς την αποκαλούμε πιο απλά «το αμετάκλητο σημείο». Είναι σημαντική η αναγνώριση αυτού του σημείου, όχι μόνο για τον εκσπερματικό έλεγχο, αλλά και για την περίπτωση που το ζευγάρι δίνει εμπιστοσύνη σ’ αυτή τη μέθο­δο σαν αντισυλληπτική λύση.


Η τεχνική της συμπίεσης των Masters και Johnson
Στο βιβλίο τους «Human Sexual Inadequacy”, οι δύο συγγρα­φείς προτείνουν τη «τεχνική της συμπίεσης» που αρχικά υιο­θετήθηκε για τη βοήθεια αντρών που πάσχουν από πρόωρη εκσπερμάτωση. Θα μπορούσε να είναι το ίδιο αποτελεσματική η τεχνική αυτή, ακόμα και για έμπειρα ζευγάρια, όσον αφορά τον εκσπερματικό έλεγχο. Λέμε για «έμπειρα ζευγάρια», επει­δή είναι μάλλον περίπλοκη τεχνική και δυσκολότερη στην εκ­μάθησή της απ’ την κινέζικη «τεχνική της συμπίεσης» που εμείς προτιμούμε. Όπως σημειώσαμε πιο μπροστά η μέθοδός τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο όταν η γυναίκα βρίσκε­ται στη δεσπόζουσα στάση.
Ο άντρας θα πρέπει να την ειδοποιήσει όταν έχει ερεθιστεί επικίνδυνα. Τότε εκείνη αντιδράει με γρήγορο ανασήκωμα, γλυστρώντας απ’ τον φαλλικό άξονα και πιέζοντας με τον αντίχειρα τον χαληνό της πόσθης, ενώ με το δεύτερο και τρίτο δάχτυλο πιέζει τους αδένες στη βάση της βαλάνου, για τρία ή τέσσερα δευτερόλεπτα. Αυτή η πίεση κάνει τον άντρα να χάνει όχι μόνο την ορμή της εκσπερμάτωσης, αλλά και το δέκα μέχρι τριάντα τοις εκατό απ’ τη στύση του. Η γυναίκα θα πρέπει ν’ αφήσει να περάσουν δεκαπέντε μέχρι τριάντα δευτερόλεπτα για να ξαναβάλει το πέος στο αιδοίο της συνεχίζοντας τον έρωτα. Αυτή η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί πολλές φο­ρές κατά τη διάρκεια της συνουσίας.
Όλα αυτά είναι θαυμάσια για τα έμπειρα ζευγάρια. Είναι μια υπέροχη άσκηση επικοινωνίας και συγχρονισμού μετα­ξύ τους στη διάρκεια της ερωτικής πράξης. Όμως, για τον αρχάριο, υπάρχουν δύο εμπόδια. Πρώτο, η γυναίκα θα πρέπει να ξέρει πώς να ξαναβάλει στον κόλπο της ένα σχετικά μαλα­κό πέος. Δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται. Αν είναι αδέξια μπορεί να πέσει το πέος και να χαθεί ολωσδιόλου η στύση. Δεύτερο, το ζευγάρι ίσως να μη θέλει να έχει πάντα την ίδια ερωτική στάση. Αυτή η στάση απαιτεί απ’ τον άντρα να είναι σε θέση να έχει και να διατηρεί μιαν ολοκληρωμένη στύση. Πολλοί άντρες έχουν δυσκολίες πάνω σ’ αυτό.


Η αρχαία κινέζικη τεχνική της συμπίεσης
Είχαν και οι αρχαίοι κινέζοι μια «τεχνική συμπίεσης» ή σω­στότερα μια συμπιεστική τεχνική. Είναι πολύ πιο απλή από εκείνη των Masters και Johnson και μπορεί να χρησιμοποιηθεί σ’ όλες τις στάσεις. Σ’ αυτή τη περίπτωση, ο άντρας από μόνος του ασκεί την πίεση. 
Με τη βοήθεια του δείκτη του και των μεσαίων δακτύλων του αριστερού χεριού, πιέζει σ’ ένα σημείο, μεταξύ του όσχεου και της αφεδρώνος «έδρας» για τρία- τέσσερα δευτερόλεπτα παίρνοντας ταυτόχρονα μια βαθιά ει­σπνοή. 
Αυτή η μέθοδος έχει πολλά πλεονεκτήματα. Πρώτο, δε χρειάζεται ν’ αποτραβηχτεί ο άντρας απ’ τη γυναίκα. Δεύτερο, δε χάνεται καιρός σε φραστικές εξηγήσεις. Τρίτο δε χρειά­ζεται ν’ αναφέρει απολύτως τίποτε. Πολλοί άντρες σίγουρα προτιμούν αυτή τη τεχνική ακριβώς επειδή αποφεύγουν ν’ αποκαλύψουν τα προβλήματά τους.


Συμβουλές στους πιο έμπειρους
Συνήθως οι πιο ηλικιωμένοι άντρες βρίσκουν ότι ο εκσπερματικός έλεγχος είναι ευκολότερος γι’ αυτούς παρά για τους νεό­τερους. Το κύριο πρόβλημα του ηλικιωμένου άντρα είναι ν’ απαλλάξει τον εαυτό του απ’ τη νοοτροπία, ότι πρέπει να εκσπερματώνει σε κάθε ερωτική συνεύρεση. Χρειάζεται προσπά­θεια κι απαιτεί χρόνια ενσυνείδητης ή ασυνείδητης εξάσκη­σης. Πάντως όταν με τον καιρό τα καταφέρει θα διαπιστώσει ότι μπορεί να φέρει σε πέρας μιαν ερωτική πράξη, διάρκειας είκοσι λεπτών, πολύ άνετα χωρίς ιδιαίτερα μεγάλη εξάσκηση. Αλλά προσοχή, απαιτεί ενσυνείδητη προσπάθεια από μέρους του προτού απαλλαγεί απ το πλέγμα της «εκσπερματικής αναγκαιότητας».
Για τον ηλικιωμένο είναι καλλίτερα να κοιτάξει τα πλεονεκτήματα του εκσπερματικού ελέγχου, αντί να κολλάει στη δυσκολία της εκμάθησης του ελέγχου. Θα μπορεί να κάνει έρωτα συχνότερα και διαρκέστερα. Θα διαπιστώσει ότι η σύν­τροφός του επίσης, το απολαμβάνει κατά πολύ περισσότερο. Τότε θα είναι σε θέση ν’ αποκαλύψει πολλές απολαύσεις, όπως τα ιδιαίτερα γυναικεία γνωρίσματα, που ισοπεδώνονται στις βιαστικές συνευρέσεις. Θα μπορεί ν’ ανακαλύψει την ιδιαίτερη ευωδιά της, τη γεύση της και την ευαισθησία της επιδερμίδας της· και ίσως το πιο σημαντικό, τη γλυκύτητα, τη γεύση και την ευωδία του σάλιου της καθώς και τους φυσικούς χυμούς του αιδοίου της.


Η συχνότητα της εκσπερμάτωσης
Όσο ο άντρας γερνάει, θα πρέπει η σχέση μεταξύ εκσπερμάτωσης και συχνότητας της ερωτικής πράξης να μειώνεται. Μ' άλλα λόγια, για τον ίδιο αριθμό ερωτικών συνευρέσεων πρέ­πει ν’ αναλογούν λιγότερες εκσπερματώσει. Μπορεί να κάνει έρωτα όσες φορές θέλει την ημέρα ή την εβδομάδα. αλλά να μην εκσπερματώνει περισσότερο από μια ή δυο φορές την εβδομάδα, σε περίπτωση που είναι πάνω από πενήντα χρό­νων. Αυτό ισχύει ανεξάρτητα απ’ το πόσο συχνά κάνει έρωτα ή πόσο σφρίγος διαθέτει.

Οι δάσκαλοι του ερωτικού Ταό έδιναν ιδιαίτερη έμπαση στη διαφύλαξη του σπέρματος και στη ρύθμιση της εκσπερμάτωσης, σαν να ήταν το μονοπάτι για τη μακροζωία. Σ’ ένα βιβλίο του έβδομου αιώνα «Αρχές της Μακροζωίας» του Chang Chan, αναφέρονται πολλές απόψεις. 
Αναφέρεται επίσης η χρυσή τομή της εκσπερματικής ρύθμισης που προτείνεται απ’ το δάσκαλο του ερωτικού Ταό Liu Ching: «Την άνοιξη ο άντρας μπορεί να επιτρέψει να εκσπερματώνει μια φορά στις τρεις μέρες. Το καλοκαίρι και το φθινόπωρο, δυο φορές, το μήνα. Στο διάστημα του παγερού χειμώνα, πρέπει ν’ αποταμιεύει το σπέρμα του και να μην εκσπερματώνει διόλου. Το χειμώνα η ουρά­νια πορεία είναι να συσσωρεύει Γιανγκ-ουσία. Αν ο άντρας ακολουθή­σει αυτή τη χρυσή τομή θα φτάσει σε βαθιά γεράματα. Μία εκσπερμάτωση το χειμώνα είναι χειρότερη απ’ εκατό την άνοιξη».

Η διαφύλαξη της Γιανγκ ουσίας ενίσχυε τη γιανγκ δύναμη στον άντρα και τον έφερνε πιο κοντά στον ουρανό. Ήταν σημαντι­κό να τροφοδοτεί αδιάκοπα τη Γιανγκ-ουσία με Γιν-ουσία. Ακριβώς γι αυτό σχεδόν όλα τα παλιά ταοϊκά κείμενα έδιναν βάρος στο να κάνει κανείς συχνά έρωτα και σπάνια να εκσπερματώνει. Όσο περισσότερο κάνεις έρωτα, τόσο πιο πολύ επωφελείσαι απ’ την εναρμόνιση των Γιν-Γιανγκ. Κι όσο λιγό­τερο εκσπερματώνεις, τόσο λιγότερο χάνεις τα οφέλη της εναρμόνισης. Στο βιβλίο «Τα Μυστικά του Δώματος από Νεφρίτη» υπάρχει ένας διάλογος μεταξύ του Κίτρινου Αυτοκράτορα και της Κόρης της Πολύ Απλής:

Κίτρινος Αυτοκράτορας: Επιθυμώ ν’ ακούσω τι οφέλη έχει ο άν­τρας, όταν κάνοντας έρωτα, εκσπερματώνει σπάνια.
Κόρη Πολύ Απλή: Όταν ένας άντρας κάνει μια φορά έρωτα χω­ρίς να ξοδέψει το σπέρμα του, το κορμί του θα δυναμώσει.
Αν κάνει δυο φορές έρωτα χωρίς να χάσει το σπέρμα του θα οξυνθούν η όραση και η ακοή του.
Αν κάνει τρεις φορές μπορεί να εξαφανισθούν όλες του οι ασθένειες. Αν κάνει τέσσερις φορές θ’ αποκτήσει -ψυχική γαλήνη.
Αν κάνει πέντε φορές η κυκλοφορία του αίματος κι η καρδιά του θ’ αναζωογονηθούν.
Αν κάνει έξη φορές θα δυναμώνουν οι λαγόνες του.
Αν κάνει επτά φορές δυναμώνουν οι γλουτοί και οι μηροί του.
Αν κάνει οκτώ φορές θ’ απαλύνει η επιδερμίδα του.
Αν κάνει εννιά φορές θα γίνει μακρόβιος.
Αν κάνει δέκα φορές έρωτα χωρίς να ξοδέψει το σπέρμα του θα είναι σαν τους αθανάτους.

Φυσικά, όπως πολλά παλιά ταοϊκά κείμενα, έχει υπερβολές κι είναι ποιητικό. Κανείς, στη παλιά Κίνα, δε το αντιλαμβανό­ταν στη κυριολεξία. Με την υπερβολή, είχε την ελπίδα ο συγ­γραφέας ότι το μήνυμα θα εύρισκε το στόχο του κι ότι ο άν­τρας με τον εκσπερματικό έλεγχο θα έσωζε το σπέρμα του.


Ατομικές παραλλαγές
Δεν υπάρχει καμιά ιδανική συχνότητα εκσπερμάτωσης που να ισχύει για όλους, επειδή τα άτομα διαφέρουν σε μέγεθος, δύναμη και ζωντάνια. Αυτοί οι παράγοντες είναι σημαντικοί όταν πρόκειται να καθοριστούν ατομικές συχνότητες. Υπάρ­χει, ωστόσο, ένας τρόπος να καθοριστεί η σωστή συχνότητα για το κάθε άτομο. Ίσια και σταράτα. 
Αν ένας πενηντάρης αισθάνεται κουρασμένος όταν εκσπερματώνει κάθε τρίτη μέ­ρα, τότε θα κατέβει στη μία φορά τη βδομάδα. Όταν δει ότι κι αυτό είναι κουραστικό και περνάει κάμποσος καιρός για ν’ αναλάβει τις δυνάμεις του απ’ την εβδομαδιαία εκσπερμάτω­ση, τότε θα πρέπει να κάνει μεγαλύτερο διάλειμμα μεταξύ των δύο εκσπερματώσεων. 
Θα ξαναβρεί την ιδανική συχνότητα και θα νιώσει αναζωογονημένος κι ευτυχισμένος μετά την εκ­σπερμάτωση. Από αδύναμος θα αισθάνεται τώρα πιο δυνα­τός, περισσότερο σαν βουνίσιο γεράκι παρά σαν καναρίνι στο κλουβί. Και προσοχή, θα προσπαθήσει να κάνει έρωτα κάθε μέρα κι αν είναι δυνατό δύο και τρεις φορές την ημέρα άσχετα πόσο συχνά εκσπερματώνει. 
Και να ξεχάσει τις παροιμίες που λένε ότι ο έρωτας είναι βλαβερός στα γεράματα. Αν ο γιατρός του δε του έχει συστήσει αποχή για κάποιο συγκεκριμένο λό­γο, τότε όσο πιο συχνά κάνει έρωτα, τόσο πιο πολύ θα μπο­ρούν αυτός κι η σύντροφός του ν’ απολαύσουν την αρμονία των Γιν-Γιανγκ.

Ανεπαρκής εκσπερμάτωση
Φυσικά, μπορεί κανείς να πάει πολύ μακριά στην αντίθετη κατεύθυνση και να μην εκσπερματώνει συχνά. Πάλι είναι θέ­μα απλής λογικής. Σχεδόν κάθε άντρας όταν μαθαίνει στον εκσπερματικό έλεγχο αισθάνεται μια μικρή ενόχληση ή πίεση στο όσχεό του. Μπορεί κάτι τέτοιο να είναι πλάσμα της φαν­τασίας του, κι αν εκσπερματώνει σε κάθε τρεις συνευρέσεις, εξακολουθώντας να αισθάνεται ενοχλημένος, τότε μάλλον έτσι θα είναι. Αντίθετα, αν κάνει έρωτα μια ή δυο φορές την ημέρα επί μια βδομάδα χωρίς εκσπερμάτωση κι αισθάνεται κάποια πίεση, τότε ο καιρός είναι κατάλληλος για εκσπερμάτωση. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις μπορεί η κούραση κι η ατονία να είναι αφορμές για λίγες εκσπερματώσεις αντί για πολλές. Αν μετά από βδομάδες χωρίς εκσπερμάτωση δεν έχει φύγει κανέ­να απ’ τα συμπτώματα θα πρέπει ν’ ανεβάσει τη συχνότητα κατά τι.
Κανείς δε πρέπει να επιτρέψει στον εαυτό του να γίνει δούλος μιας ορισμένης εκσπερματικής συχνότητας τηρώντας την αυστηρά. Η συχνότητα εξαρτάται κι από εξωτερικούς πα­ράγοντες. Αν ο άντρας εργασθεί αρκετά σκληρά μια βδομάδα δεν θα θέλει να εκσπερματώνει τόσο συχνά, ενώ όταν είναι σε διακοπές ίσως να θέλει συχνότερα.


Δεν υπάρχει λόγος ν’ ανησυχεί κανένας όταν αισθάνεται μια πίεση στους όρχεις του στα πρώτα βήματα της εκμάθησης του εκσπερματικού ελέγχου. Πάρα πολλοί άντρες τρομάζουν απ’ αυτό και παρατάνε τον αγώνα. Ο εκσπερματικός έλεγχος είναι μια επιδεξιότητα όπως οποιαδήποτε άλλη και χρειάζον­ται βέβαια ασκήσεις για να γίνει κανείς επιδέξιος. Όταν πλέον μάθει κανείς τη μέθοδο, το σώμα του θα προσαρμοσθεί και θα γίνει το πιο φυσικό πράγμα του κόσμου.


Πρόωρη εκσπερμάτωση
Είναι ένας συγκεχυμένος όρος για μια συνηθισμένη πάθηση, αλλά ότι και να είναι, το ερωτικό Ταό μπορεί εύκολα να το ρυθμίσει. Η μέθοδος της κλειδαριάς ή η τεχνική της συμπίεσης είναι χρήσιμες για την απόκτηση του έλεγχου.
Έχουν γραφεί πάρα πολλά με θέμα την πρόωρη εκσπερ­μάτωση. Για παράδειγμα ο Kinsey έλεγε ότι όποιος δε μπο­ρούσε να έχει το πέος του στο αιδοίο της ερωμένης του πάνω από δύο λεπτά χωρίς οργασμό, ήταν πρόωρα εκσπερματικός. Οι Masters και Johnson θεωρούν έναν άντρα πρόωρα εκσπερματικό, «αν δε μπορεί να ελέγξει τη εκσπερματική του διαδι­κασία ενδοκολπικά γι’ αρκετό χρονικό διάστημα, ώστε να ικα­νοποιήσει τη σύντροφό του τουλάχιστον στις μισές ερωτικές συνευρέσεις τους». 
Μ’ άλλα λόγια, ο άντρας είναι πρόωρα εκ­σπερματικός όταν η γυναίκα μείνει ικανοποιημένη λιγότερες απ’ τις μισές φορές απ’ όσο έμεινε ο άντρας. Αυτούς τους αριθμούς δε θα τους παραδεχόντουσαν στη Κίνα. Οι δάσκα­λοι του ερωτικού Ταό θεωρούν ότι κάθε άντρας που δε μπορεί να περιμένει ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ μέχρι να ικανοποιηθεί απόλυτα η ερωμένη του, μπορεί πάντα να βελτιωθεί.
Είναι φανερό ότι ο όρος «πρόωρη εκσπερμάτωση» δεν ανταποκρίνεται ακριβώς στην έννοια του και γι’ αυτό δε θα έπρεπε να χρησιμοποιείται αδιάκριτα. Σχεδόν κάθε νέος άντρας αρχίζει την ερωτική του ζωή με γρήγορες, ανεξέλεγκτες εκσπερματώσεις. Είναι άπειρος, ξαναμμένος και δεν έχει κα­νένα να του δείξει το σωστό τρόπο, ειδικότερα όταν κι η ερω­μένη του είναι άπειρη. Είναι πολύ δύσκολο για έναν άπειρο άντρα να έχει εκσπερματικό έλεγχο, όταν κάνει έρωτα με μια κοπέλα που ‘χει στενό αιδοίο.

Olan Chang
"Το Ερωτικό ΤΑΟ"