Translate

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Κυττάζοντας






Απλώνω το χέρι μου
και ανάβω τα αστέρια.
Χιλιάδες ευχές τρεμοσβήνουν 
και περιμένουν την άνασσα σου
για να πάρουν ζωή μέσα στη ζωή σου.
Κοίταξε με!


Στέλνω την πνοή μου στον άνεμο.
Τον ησυχάζω και απαλύνω την ορμή του.
Τον κάνω χάδι για να αγγίξει
απαλά τις άκρες των μαλλιών σου.
Γλυκιά ανατριχίλα στο κορμί για να σου ψιθυρίσει
Άγγιξε με!

Χαμογελάω στον ήλιο και συνοδεύω
με χιλιάδες νότες το χρυσαφένιο του ταξίδι. 
Μουσική έρχεται να σε συναντήσει μέσα στα υπέροχα χρώματα που ντύνουν τη μέρα τραγουδώντας
Άκουσε με!

Ουράνια φτερουγίσματα
στέλνω να ταξιδέψουν τα όνειρα σου
μέσα στο άχρονο του σύμπαντος
καθώς η νύχτα σε πλανεύει πάλι νανουρίζοντας σε
στη μαβιά αγκαλιά της.
Νιώσε με!

Κοίτα με κι ας μη βλέπεις το σώμα μου.
Άκουσε με κι ας μην ακούς τη φωνή μου.
Νιώσε με κι ας μην αγγίζεις το χέρι μου
Η ψυχή μου είναι γύρω σου και μέσα σου.
Κύτταξε με!







απο την ποιητική συλλογή

¨οι συνταγές της αλλαγής¨

της Ματθίλδης Νέαρχου