Translate

Κυριακή, 3 Ιουνίου 2018

Τεχνική χωρίς θέρμη, αίσθημα και συναίσθημα σκοτώνει τον θεό του έρωτα.

Μαθαίνοντας το ερωτικό Ταό

Όταν μάθει κανείς το ερωτικό Ταό δεν είναι τόσο δύσκολο ν’ αρχίσει να το εφαρμόζει, αφού όμως παραδεχτεί ότι υπάρχουν και διαφορετικές απόψεις απ’ τις Δυτικές. Όλοι έχουμε προ­καθορισμένες αντιλήψεις που είναι δύσκολο ν’ απαλλαγούμε απ’ αυτές. Χρειάζονται γερά επιχειρήματα για να πεισθούμε ν’ αλλάξουμε τις συνήθειές μας. Το Ταό, όμως, μας προσφέρει αρκετές αφορμές για να ξανασκεφθούμε τις απόψεις μας γύρω απ’ τον έρωτα. Για παράδειγμα, πολλές γυναίκες αρνιούνται ότι ο έρωτας έχει να κάνει με την «πείρα» ή την «τεχνική». Και φυσικά έχουν δίκιο. Σαν από έθιμο, η σημασία της χρησιμοποιουμένης μεθόδου να κάνει κανείς έρωτα ως «επαγγελματίας» φαίνεται ότι είναι προσβλητική στις γυναίκες. 

Τεχνική χωρίς θέρμη, αίσθημα και συναίσθημα σκοτώνει τον θεό του έρωτα. 

Απ’ την άλλη πλευρά, οι Κινέζοι Ταοϊστές, ενώ δίνουν έμφαση στη τρυφερή κι ευαίσθητη συμπεριφορά γύρω απ’ τον έρωτα και την αγάπη, παράλληλα δεν ξεχνούν τη μεγάλη σημα­σία της επιδεξιότητας. Είχαν τη γνώμη ότι αν θέλει κανείς να κάνει κάτι σωστά, πρέπει να καλλιεργήσει εκείνες τις ικανότη­τες που απαιτούνται. Αν κάποιος θέλει να μάθει πιάνο πρέπει πρώτα να μάθει σκάλες (δακτυλικές ασκήσεις) και μετά να κά­νει καθημερινή εξάσκηση. Αν θέλει κανείς να ζωγραφίζει πρέ­πει να μάθει πρώτα σύνθεση και σχέδιο. Κατά τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να μάθουν άντρες και γυναίκες πώς να κάνουν έρω­τα, ώστε να γίνουν αποτελεσματικότεροι ερωτικοί σύντροφοι. 

Ο Balzac έλεγε εδώ κι εκατό χρόνια, ότι ένας αδέξιος εραστής είναι σαν το πίθηκο που προσπαθεί να παίξει βιολί. Κι είχε δίκιο. Ένας αδέξιος εραστής μπορεί να κάνει τη γυναίκα να αισθάνεται ότι αυνανίζεται στον κόλπο της.

Το Ταό προτείνει, ο άντρας ν’ αναπτύσσει τις ερωτικές του επιδεξιότητες έτσι ώστε να μπορεί όχι μόνο να ικανοποιεί την ερωτική του σύντροφο αλλά επίσης να διακρίνει και τις αξίες της. Στην ταοϊκή αντίληψη «ικανοποίηση» δε σημαίνει μόνο την επίτευξη άμεσης ηδονής, αλλά επίσης την πιο βαθιά με τη μεταφυσική της έννοια αμοιβαία γαλήνη. 
Όταν το ερω­τικό Ταό μιλάει για «τεχνική» δεν εννοεί μόνο την ικανότητα στις διεισδύσεις και στην εκσπερμάτωση μ’ ελεγχόμενο τρόπο, αλλά και την ανάπτυξη όλων των αισθήσεων, έτσι ώστε να μπορεί να φθάσει στην αληθινή εναρμόνιση των Γιν-Γιανγκ. Τότε η ερωτική πράξη δεν είναι μόνο κάτι το μηχανικό αλλά ένας ολοκληρωμένος κύκλος βιώματος. 
Ένας πιανίστας μπο­ρεί ν’ αναπτύξει μια μεγάλη δεξιοτεχνία δακτυλικής τεχνικής, αλλά να εξακολουθεί να παραμένει ένας τεχνίτης και τίποτε παρά πάνω. Μόνο όταν δώσει όλη του την ευαισθησία και τη φαντασία στη μουσική του μπορεί να γίνει ένας αληθινός καλ­λιτέχνης. Αγαπώντας εκστατικά είναι κάτι το παρόμοιο.

Ανάπτυξη των αισθητηρίων οργάνων
Μέχρις ενός σημείου είμαστε όλοι θύματα ενός πουριτανικού παρελθόντος κι ενός τεχνητού παρόντος. Για παράδειγμα, θα πρέπει ν’ ακονίσουμε την αίσθηση της όσφρησής μας που ίσως η σημασία της στην ερωτική ζωή να ξεπερνιέται μόνο απ’ την αφή. Μας βομβαρδίζουν αδιάκοπα με διαφημίσεις για απο­σμητικά που προορίζονται για κάθε σημείο ακριβώς του σώ­ματός μας, μέχρι που φθάνουμε στο σημείο να πλενόμαστε συ­χνά και ν’ αλειβόμαστε τόσο υπερβολικά που μυρίζουμε σχε­δόν σα παρφουμαρισμένα πλαστικά προϊόντα που έρχονται, κατ’ ευθεία απ’ το εργοστάσιο. Δε θέλουμε να δούμε το γεγο­νός ότι φυσιολογικά, οι άντρες κι οι γυναίκες έλκονται από ένστικτο μεταξύ τους απ’ την ατομική χαρακτηριστική μυρου­διά τους. 

Συχνά, η οσμή είναι το πιο ερεθιστικό απ’ οτιδήποτε άλλο σ’ ένα άτομο του αντιθέτου φύλου. Η χαρακτηριστική ευωδία της επιδερμίδας, των μαλλιών, του στόματος, των γεννητικών οργάνων κ.λ.π. ενός ατόμου είναι δυνατόν σ’ έναν ειδικά ταιριαστό σύντροφο να είναι πολύ ηδονικό ή ακόμη απίστευτα σαγηνευτικό. Κι αυτό, ίσως, μπορεί να δώσει μια πιθανή εξήγηση στην πασίγνωστη κι ακόμη ανεξιχνίαστη έν­νοια «χημική έλξη». Υπάρχουν φυσικά πολλοί που ενοχλούν­ται απ’ την όξινη και βαριά ευοσμία του κόλπου. Αλλά αν προσπαθήσει κανείς ν’ απαλλαγεί με πάμπολλα αποσμητικά κι αναρίθμητα λουτρά απ’ την οσμή αυτή, τότε μπορεί να διαταράξει τη φυσική ισορροπία και τη προστατευτική πανίδα των μικροβίων στο κολπικό χώρο, προκαλώντας μόλυνση. Δεν εί­μαστε εναντίον της καθαριότητας και της υγιεινής. Κάθε άλλο το αντίθετο. Θέλουμε να πούμε μόνο ότι αυτό που χρειάζεται στους περισσότερους ανθρώπους, άντρες και γυναίκες, είναι απλώς μια ευσυνείδητη καθαριότητα κι υγιεινή.

Ανάλογη είναι η ανάγκη βελτίωσης της αίσθησης της αφής. Στη βικτωριανή εποχή οι άνθρωποι έκαναν έρωτα με τα ρούχα τους. Τα σώματά τους είχαν απ’ ευθείας επαφή μόνο με τα γεννητικά τους όργανα. Στις μέρες μας βέβαια δεν είναι πολλοί αυτοί που εξακολουθούν να φοράνε ρούχα στο κρεβά­τι, ωστόσο εξακολουθούν να κάνουν έρωτα μόνο με τα γεννη­τικά τους όργανα. Υπάρχει τεράστια διαφορά, απ’ τη μηχανι­κή ερωτική πράξη με μόνο τα γεννητικά όργανα κι απ’ τον έρωτα όπου συμμετέχει όλο το κορμί κι οι αισθήσεις. Προκειμένου να δώσει η ερωτική πράξη μια αληθινή ικανοποίηση, αποφασιστικό ρόλο θα παίξει η σωματική επαφή τόσο για τους άντρες όσο και για τις γυναίκες. Ο έρωτας θα έπρεπε να είναι μία αρμονική συνεργασία μεταξύ του άντρα και της γυ­ναίκας όπου τα χέρια καθώς και κάθε άλλο μέρος του σώμα­τός μας δίνει και δέχεται ηδονή.

Και να πώς:

1. Κάνοντας έρωτα, πρέπει τα χέρια και των δύο να χαϊδεύουν ακατάπαυστα, μέχρι να κουραστούν κι οι δύο και να θέλουν να κοι­μηθούν.

2. Συνήθως τα στήθη κι η κλειτορίδα της γυναίκας είναι τα πιο ευαίσθητα σημεία. Αλλά μην τα αγγίζετε αμέσως: χαϊδέψτε τα χέρια της και φιλήστε την πρώτα. Η γυναίκα είναι επίσης ευαίσθητη κοντά και πάνω στη σπονδυλική στήλη, απ’ το κεφάλι μέχρι τους γοφούς και τους μηρούς. Αυτά τα σημεία διαφέρουν από γυναίκα σε γυναί­κα. Αλλά τα πιο συνηθισμένα είναι τ’ αυτιά, πίσω απ’ το λαιμό και γύρω απ’ τη μέση κι ιδιαίτερα όταν ο άντρας τη χαϊδεύει στη πλάτη. Πολύ ευαίσθητο σημείο είναι επίσης η εσωτερική πλευρά του μηρού. Είναι συχνά πολύ αποτελεσματικές οι απαλές σα χάδι κινήσεις της κοιλιάς πάνω στη δική της - μία απ’ τις μεγαλύτερες ερωτικές απο­λαύσεις.

3. Για τους άντρες, οι πιο ευαίσθητες περιοχές, εκτός απ’ τον φαλλό είναι μέσα στο αυτί και για μερικούς το στήθος. Περίπου το πενήντα τοις εκατό των αντρών ερεθίζονται στις ρώγες του στήθους. Δοκιμάστε επίσης την εσωτερική πλευρά των μηρών.

4. Ένα απ’ τα μυστικά της επιτυχίας με την τέχνη του χαδιού, είναι η επαφή απ’ το κεφάλι μέχρι τα νύχια σ’ όσα περισσότερα ση­μεία είναι δυνατό. Το άγγιγμα στον έρωτα δε θα πρέπει να είναι στατικό. Άφησε τα χέρια σου να κινιούνται αχόρταγα σ’ όλο το σώ­μα της συντρόφου σου- επέτρεψε στο σώμα σου ν’ αντιδράσει στις φευγαλέες παραλλαγές της αναπνοής της καθώς κινείται πάνω σου.

5. Στην αρχή της ερωτικής πράξης, θα πρέπει οι γυναίκες να δίνουν περισσότερο έμφαση σ’ ολόκληρο το κορμί παρά στη διέγερση του φαλλού με το χέρι τους. Μόνη εξαίρεση μπορεί να είναι για κεί­νες τις γυναίκες που αγγίζοντας το yii heng διεγείρονται αμέσως. Επίσης, αν παρ’ όλη την παρατεινόμενη σωματική επαφή δεν υπάρ­ξει στύση από μέρους του άντρα, τότε θα πρέπει φυσικά η γυναίκα να χρησιμοποιήσει τα χέρια της στο πέος του. 

Οι ηλικιωμένοι άντρες αντιδρούν διαφορετικά απ’ τους νέους στο χάδι των γεννητικών ορ­γάνων τους. Ο φαλλός ενός νέου είναι συνήθως πιο ευαίσθητος και πιο γρήγορος στην εκσπερμάτωση. Το χάϊδεμα θα πρέπει να είναι ελαφρό και σ’ όλο το μήκος του πέους. Η πίεση να είναι ελαφριά στη ρίζα του κι ακόμη πιο ελαφριά στη βάλανο. Το πέος του ηλικιωμένου δε χρειάζεται τόσο προσεκτικό χάϊδεμα, επειδή ούτε γρήγορη στύση έχει, ούτε εκσπερματώνει τόσο γρήγορα. Ο καλλίτερος τρόπος για να έχει ένας ηλικιωμένος άντρας στύση, είναι να χρησιμοποιήσει η γυναίκα και τα δυο της χέρια. Μπορεί κανείς εύκολα να διεγείρει ένα πέος με χουφτωμένα τα χέρια. 
Οι περισσότεροι άντρες το βρίσκουν πολύ διεγερτικό, επειδή τους θυμίζει την κολπική διείσδυση. Αν ο άντρας δεν έχει περιτομηθεί, θα πρέπει η γυναίκα να είναι προσεκτι­κή με την ακροβυστία του και να μην πιέζει δυνατά. Μερικές φορές αυτό μπορεί να είναι ενοχλητικό. Αντίθετα, θα πρέπει να συγκεντρώσει τις θωπείες της στη ράχη του πέους και στους όρχεις. Άπειρες γυναίκες έχουν τη τάση ν’ αγνοούν τους άρχεις και το όσχεο. Οι πε­πειραμένες όμως, κατανοούν απόλυτα τη σημασία τους. Στους ώρι­μους άντρες αρέσει ιδιαίτερα όταν θωπεύονται στους όρχεις τους. Όμως προσοχή: Ο καλλίτερος τρόπος είναι να χουφτώνεται ολόκλη­ρο το όσχεο με το χέρι και ταυτόχρονα να ερεθίζεται η βάση του κι η φαλλική ρίζα με τις άκρες των δακτύλων της. Οτιδήποτε κι αν κάνετε μη πιέζετε σκληρά.
Ο ίδιος τρόπος ερεθισμού σ’ ένα νεότερο άντρα μπορεί να τον κάνει να εκχύσει πολύ γρήγορα, γι’ αυτό να είσαστε προσεκτικές. Χρησιμοποιείστε το χέρι σας τρυφερά προσδοκώντας ένα καλλίτερο αποτέλεσμα και να είσαστε προετοιμασμένες επειδή κάθε άντρας αν­τιδράει με ολωσδιόλου διαφορετικό τρόπο. Μερικοί διεγείρονται τό­σο που εκσπερματώνουν στο χέρι, ενώ άλλοι δεν έχουν καν στύση.

6. Οι άντρες πρέπει να προσέχουν τα χέρια τους ώστε να είναι λεία και καθαρά. Πολύ λίγες γυναίκες ανέχονται τη τραχιά μεταχεί­ριση. Οι περισσότερες γυναίκες αισθάνονται σαν τη Marlene Dietrich που έλεγε, «Όλοι οι πραγματικοί άντρες είναι τρυφεροί. Xωρίς τρυ­φερότητα, ένας άντρας είναι χωρίς ενδιαφέρον».
Σκεφθείτε ότι τα χέρια σας θα ‘ρθουν σ’ επαφή με μερικά πολύ ευαί­σθητα μέρη. Πολλές γυναίκες είναι συνηθισμένες στον κλειτοριδικό ερεθισμό με τα δάκτυλα και δε μπορούν ούτε να έχουν στύση, μήτε να φτάσουν σ’ οργασμό χωρίς το επίμονο συνάμα τρυφερό και προ­σεκτικό ερεθισμό απ’ τα δάκτυλά σου ή απ’ τα δικά της. Ένα τραχύ ή βρώμικο δάκτυλο μπορεί να προκαλέσει μόλυνση ή ερεθισμό. 
Ακό­μη, είναι μερικές γυναίκες που χρειάζονται χάδια στις ρώγες τους για να φτάσουν σ’ οργασμό. Απ’ την άλλη μεριά υπάρχουν επίσης γυναί­κες που αντιπαθούν κάθε είδους ψηλαφητού ερεθισμού - αυτό το ανακαλύπτει κανείς με δοκιμές και λάθη. Μπορεί η απόλυτη στην ολότητά της σωματική επαφή να την ανάβει, αλλά ν’ απεχθάνεται τα δάκτυλά σου στο αιδοίο της. Μια τέτοια γυναίκα μπορεί να είναι ιδιαίτερα ελκυστική σ’ άντρες που δεν τους αρέσουν υπερβολικά οι δακτυλικοί ερεθισμοί.

Olang Chang
Το ερωτικό Ταό