Σελίδες

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

To Πριν και το Μετά στην ερωτική πράξη

Τα προκαταρκτικά χάδια αποτελούν ένα πάρα πολύ σημαντικό στοιχείο στον έρωτα, καθώς εναρμονίζουν τη φυσική και τη λεπτότερη φύση του ζευγαριού. Η γυναίκα, κατά την κινέζικη παράδοση, είναι ταυτισμένη με το στοιχείο του νερού και ο άντρας με το στοιχείο της φωτιάς. Η γυναίκα έχει την ιδιότητα να αργεί να έρθει σε βρασμό, ενώ ο άνδρας έρχεται γρήγορα. Η γυναίκα όμως αργεί και να κρυώσει, ενώ ο άνδρας κρυώνει εύκολα. 
Ο καρπός του έρωτα όμως ωριμάζει μόνο, όταν εναρμονιστούν οι δύο καταστάσεις, οι καταστάσεις της φωτιάς και του νερού. Αν το ζευγάρι ακολουθήσει διαφορετικούς δρόμους, η μυστική ερωτοτροπία δεν μπορεί να συμβεί.


Ο άνδρας φτάνει συνήθως πρώτος σε οργασμό και πολλές φορές δίχως να ενδιαφέρεται για την ικανοποίηση της γυναίκας. Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα της συγκράτησης του σπέρματος είναι ότι ο άνδρας διατηρεί μεγάλο ποσοστό πάθους και μετά την ερωτική πράξη και δεν αφήνει τη γυναίκα ανικανοποίητη, ούτε σε σωματικό αλλά ούτε και σε ψυχικό επίπεδο.
Μετά την ερωτική πράξη, με ή χωρίς εκσπερμάτιση, είναι καλό τo ζευγάρι να παραμένει ενωμένο και να επιτρέπει την ανταλ­λαγή των ενεργειών και την απορρόφηση των ζωτικών χυμών που αναζωογονούν τους εραστές. 

Ο χρόνος που τα σώματα βρί­σκονται σε στιγμές χαλάρωσης, μετά την έντονη φυσική προσπάθεια, αποτελεί έναν πολύ ωραίο διαλογισμό. Αυτή η κατά­βαση οδηγεί από μόνη της σε αυξημένη συνείδηση ακόμη και όταν έχει συμβεί εκσπερμάτιση πολλές φορές. Και ο άνδρας και η γυναίκα εισέρχονται σε βαθύτερη διαλογιστική κατάσταση, όταν παραμένουν ενωμένοι. Η παραμονή δε των γεννητικών οργάνων του άνδρα για μια ώρα μέσα στη γυναίκα μπορεί να του δώσει πίσω την ενέργεια που έχασε από την εκσπερμάτιση.

Είναι καλό να αποφεύγετε να πηγαίνετε για ντους τουλάχιστον για είκοσι λεπτά μετά την ερωτική πράξη, για να αφήσετε τις ενέργειες που έχουν παραχθεί να απορροφηθούν. Είναι όμορφο να παραμείνετε αγκαλιασμένοι με το σύντρο­φό σας, να παίξετε, να γελάσετε, να διαλογιστείτε και πάνω από όλα να αναζητήσετε την αγάπη στα βάθη της ύπαρξής σας.

Ο αισθησιασμός και η επικέντρωση στην προ-ηδονή, όλη αυτή η διέγερση που παράγεται από τον ερεθισμό των αισθήσεων κατά τη διαδικασία των προκαταρκτικών -τα οποία έχουν εξιδανικευτεί από πολλούς- σίγουρα έχουν την αξία τους, αν γίνονται με  τον ανάλογο άνθρωπο, τη σωστή στιγμή. Δεν μπορούν όμως τα προκαταρτικά του έρωτα να αποτελούν κανόνα, όπως πολλοί γκουρού του σεξ θέλουν να πρεσβεύουν. 

Ο αισθησιακός τύπος, ο κυνηγός της ηδονής βρίσκει πολύ ενδιαφέρουσα και απαραίτητη την ύπαρξη αυτής της προ-ηδονής, καθώς όλο αυτό το κυνήγι της απόλαυσης ενισχύει τη νεύρωσή του. Επιπλέον, η επιμονή του για τη διατήρηση της προ-ηδονής δηλώνει μια ενδόμυχη ανάγκη του για ηδονή, η οποία, ελπίζει, ότι θα τον παρασύρει σε έκσταση και θα τον βγάλει έξω από τον εαυτό του. 
Με αυτό τον τρόπο αρχίζει μια τρελή αναζήτηση διαφόρων τεχνικών και επινοήματων, μια αναζήτηση της έκστασης, η οποία, όμως συνεχώς του διαφεύγει και κάθε νέα του απόπειρα, για να συναντήσει την ολοκλήρωση, είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Και τελικά όλο αυτό το κυνήγι δηλώνει ότι ο αισθησιασμός του ήταν μια αποτυχία και μόνο. 

Όσο περισσότερο κυνηγά κάποιος την ηδονή τόσο δηλώνει ότι δεν έχει αισθανθεί την ολοκλήρωση μέσα στη σεξουαλική πράξη και ότι μπαίνει κάποιος μέσα σε αυτήν διαμελισμένος και όχι σαν ολόκληρο άτομο, με σώμα, συναίσθημα και πνεύμα. 
Η αδιάκοπη αναζήτηση της ηδονής, συνήθως είναι γνώρισμα ατόμων δίχως ζωντάνια, στερημένων από μια βαθιά αίσθηση διέγερσης, τα οποία κατά βάθος βρίσκουν τη ζωή πληκτική και χρησιμοποιούν το σεξ σαν ναρκωτικό και τότε το κυνήγι της ηδονής αποκτά μια ψυχαναγκαστική ιδιότητα και μετατρέπεται σε διαστροφή. 

Η προσκόλληση στα προκαταρκτικά στάδια και η αποφυγή της εκφόρτισης της ηδονής διαμέσου της εκσπερμάτισης δηλώνει επίσης ότι το άτομο αυτό χρησιμοποιεί όλη αυτήν τη σεξουαλική λειτουργία, για να ξεπεράσει την απομόνωση και τη μοναξιά της ατομικής του ύπαρξης, καθώς και έναν ασυνείδητο φόβο για την ποιότητα του οργασμού του μέσα από την εκφόρτιση, ο οποίος-φόβος-μπορεί να συνδέεται με ενοχικά συμπλέγματα, τα οποία περίτεχνα καλύπτονται με την ψευδοαπελευθέρωση ή από την υποστήριξη πρακτικών ανατολικής προσέγγισης για τη διατήρηση της ηδονής και του σπέρματος. 
Έτσι, λοιπόν, αυτό το νευρωτικό φαινόμενο μέσα από τον αμυντικό μηχανισμό της εκλογίκευσης και της ηθικοποίησης, κλίνεται μέσα σε ένα όμορφο κουτί που λέγεται Τάντρα. Όταν το άτομο μάθει να εκσπερματίζει ολοκληρωτικά εκφορτίζει όλο το πλεόνασμα ενέργειας - δεν μένει ενέργεια για να διατηρήσει τη νευρωτική σύγκρουση ή τη νευρωτική απώθηση.

Η ολοκληρωτική εκσπερμάτιση και εκφόρτιση είναι ένας μικρός θάνατος και, αν δεν μάθει κάποιος να πεθαίνει ολοκληρωτικά, δεν θα μπορέσει ποτέ να μάθει να ζει ολοκληρωτικά - δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει έρωτα ολοκληρωτικά. Ο θάνατος και ο έρωτας είναι από την αρχαιότητα συνδεδεμένοι - δεν μπορείς να λάβεις τον ένα δίχως τον άλλο, εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι όλοι οι μεγάλοι έρωτες έχουν οδηγηθεί στο θάνατο.

Στην άλλη όψη του θέματος αυτού είναι όσοι κινούνται στον αντίθετο πόλο, μη δίνοντας καμιά αξία στα προκαταρκτικά στά­δια ή στη συγκράτηση της εκσπερμάτισης και οδηγούνται σε μια επιτακτική ανακούφιση από την ηδονή. Αυτός ο άλλος ακραίος τύπος εραστή αναδεικνύει ένα εξίσου νευρωτικό φαινόμενο, το οποίο διακατέχεται από τα ίδια συναισθήματα φόβου κι ενοχών. Δεν επιτρέπει στον εαυτό του να φορτώσει ενέργεια και να την εκφορτώσει. Η φόρτιση και εκφόρτιση της σεξουαλικής ενέργειας όμως χρειάζονται εξίσου και προδίδουν τη φυσική εναλλαγή της ζωής.


Σεξουαλική Αλχημεία
Μιχαήλ Καρπαθίου