Translate

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Η Μυστική Τελετουργία στον Έρωτα

Οι περισσότερες περιγραφές των Ταντρικών ερωτικών τελετουργιών είναι φοβερά πολύπλοκες, και συνήθως μπερδεύουν ένα Δυτικό που είναι ασυνήθιστος στις Ανατολικές τελετές. Γι’ αυτό το λόγο, θα περιγρά­ψουμε εδω πέρα με απλό αλλά ολοκληρωμένο τρόπο μια τέτοια τελετουργία.

Είναι πολύ σημαντικό η Μυστική Τελετουργία να μη γίνεται βιαστικά ούτε να διακόπτεται. Αφιερώστε σ’ αυτή άφθονο χρόνο και φροντίστε να μην ενοχληθείτε από κάποιο εξωτερικό παράγοντα. Σιγουρευτείτε ότι το περιβάλλον είναι όπως πρέπει. Φρο­ντίστε να υπάρχουν λουλούδια, φρούτα, θυ­μιάματα και απαλή μουσική. Οι προετοιμα­σίες αυτές είναι καλύτερα να γίνονται από πριν.

Το ιδανικό είναι να υπάρχει ένα μόνο κερί ή μια ανοιχτή φωτιά που να καίει. Το ζευγάρι πρέπει να βρίσκεται σ’ ένα μέρος όπου τα κορμιά τους να φωτίζονται από πολύ απαλό φώς. Πολύ κατάλληλο είδος φωτισμού είναι λάμπα πού καίει με καστορέλαιο. Τοποθε­τούμε λίγο καστορέλαιο σ’ ένα μικρό δοχείο και βυθίζουμε μέσα σ’ αυτό ένα φιτίλι που το κατασκευάζουμε στρίβοντας λίγο φαρμα­κευτικό βαμβάκι· μια τέτοια λάμπα καίει σταθερά και βγάζει ένα λαμπερό, ελαφρά πορφυρένιο φώς.

Η σεξουαλική τελετουργία - ή Μαϊτούνα Σαντχάνα, όπως είναι γνωστή στον Ταντρισμό - αρχίζει με το λουτρό των δύο εραστών, προτιμότερα με κρύο νερό. Αυτό έχει αναζωογονητική επίδραση στην ψυχή. Έπει­τα οι εραστές πρέπει ν’ αλείψουν ελαφρά με λάδι και να κάνουν μασάζ ο ένας στον άλλο. Μετά θα κάνουν ορισμένες ασκήσεις έκτασης, για να χαλαρώσουν τους μυς και να ελευθερώσουν την κυκλοφορία της ζωτικής ενέργειας. Ο χορός εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό και είναι αποτελεσματικότατο μέσο εναρμόνισης της διάθεσης και κυκλοφορίας της ενέργειας ανάμεσα στο ζευγάρι.

Στο επόμενο στάδιο, το ζευγάρι κάθεται κάτω, κατά προτίμηση με πόδια σταυρωμένα στη στάση του λωτού, και με τη γυναίκα στα δεξιά του άντρα. Κάνουν απλό διαλογισμό, καθαρίζοντας το νου τους από εγκόσμιες ή συνηθισμένες σκέψεις και ρυθμίζοντας την αναπνοή τους με βάση τη Σεληνιακή - Ηλια­κή Αναπνοή. Όταν νιώσουν ολότελα χαλα­ροί κι εναρμονισμένοι, είναι πια έτοιμοι να προχωρήσουν στην ίδια τη Μυστική Τελε­τουργία. Ένα απλό βοήθημα στην εναρμόνιση της αναπνοής και της διάθεσης είναι το κοινό τραγούδι. Ωστόσο, το τραγούδι πρέ­πει να είναι λατρευτικής ή υπερβατικής φύ­σης.

Το Πρώτο μέρος της Μυστικής Τελετουρ­γίας είναι ή απόδοση τιμών στη θηλυκή αρχή, Σάκτι, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Ο άντρας τιμά εξωτερικά τη Σάκτι με τον ακόλουθο τρόπο: καθίζει τη σύντροφό του σ’ ένα μαξιλάρι μπροστά του, τυλίγοντας ελαφρά το σώμα της μ’ ένα κόκκινο ή βιολετί σάλι από βαμβάκι, μαλλί ή μετάξι. Ενώ τη φαντάζεται σαν την ομορφότερη θεά τού σύμπαντος, φέρνει στο νου του τις καλύτερες ιδιότητες της, τρίβοντας ελαφρά τα πόδια της με αρωματισμένο λάδι. Το μα­σάζ αυτό ξεκινάει από την περιφέρεια και εντοπίζεται στην περιοχή ανάμεσα στα με­γαλύτερα δάχτυλά της. Σιγομουρμουρίζοντας μία Μάντρα, ο άντρας φορτίζει αυτή τη στιγμή με δύναμη και προσδοκία.

Το ζευγάρι τιμά εσωτερικά τη Σάκτι έχοντας στο νου το σκοπό της τελετουργίας, δηλαδή την απόλυτη ένωση με την πηγή της ύπαρξής του. Αφυπνίζοντας τη δύναμη Κουνταλίνι μέσα τους, οι εραστές οραματί­ζονται ένα χρυσαφένιο οφιοειδές κύμα ενέργειας να ξεδιπλώνεται στη βάση της σπονδυλικής τους στήλης. 

Οι δυνάμεις του οραματισμού και της φαντασίας πρέπει να χρησιμοποιούνται απαραίτητα για τη διέγερ­ση της Κουνταλίνι. Οι εραστές φαντάζονται την Κουνταλίνι σαν αρχέγονο εκστατικό θηλυκό πλάσμα, προικισμένο με συναισθηματι­κή ενέργεια. Από κει και πέρα, οι εραστές πρέπει να λησμονήσουν την προσωπική, ανθρώπινη ιδιότητά τους και να ταυτιστούν με τον Σίβα και τη Σάκτι, το Υπέρτατο ζευγάρι

Ξεκινώντας από τη δεξιά πλευρό άντρας πρέπει να κινεί τα χέρια του πάνω στο γυναικείο κορμί από κάτω προς τα πάνω με την ακόλουθη σειρά: δεξί δάχτυλο δεξί πόδι, δεξί γόνατο, δεξιός μηρός, Γιόνι, δε­ξιός γλουτός, αφαλός, μέσο του στήθους, δεξί στήθος, δεξιά πλευρά, δεξιά τού λαιμού, δεξί μάγουλο, κάτω χείλι, δεξί μάτι και κορυφή του κεφαλιού της. 
Έπειτα αρχίζει να κατεβαίνει στο αριστερό μάτι, άνω χείλι, αριστερό μάγουλο, αριστερή πλευρά του λαιμού, αριστερή πλευρά. Αριστερό  στήθος, μέσο του στήθους, αφαλός, αριστερός γλουτός, Γιόνι, αριστερός μηρός, αριστερό γόνατο, αριστερό πόδι και αριστερό δάχτυλο. 
Αυτή ή σειρά έχει άμεση σχέση με το σεληνιακό κύκλο του πάθους στη γυναίκα. Πάλλοντας ελαφρά τα χέρια του καθώς αγγίζει αυτές τις ερωτογόνες ζώνες ο ά­ντρας πρέπει να οραματίζεται την ενέργεια να ξεχύνεται από τ’ ακροδάχτυλα του διεγείροντας έτσι το πάθος της συντρόφου του.

Η γυναίκα πρέπει να οραματίζεται τον εαυτό της σαν Ζωντανή Θεά, σαν δοχείο Αγάπης, σαν την Πολύτιμη Χοάνη του.  Συγκεντρώνοντας το νου της στην αποδέσμευση της ερωτικής ενέργειας διεγείρει τη σεξουαλικότητά της αναπνέοντας βαθιά και λικνίζοντας το κορμί της μπρος - πίσω νιώθοντας την Κουνταλίνι να πάλλεται μέσα της, η γυναίκα φροντίζει ολόκληρη την ύπαρξή της με μια αίσθηση προσδοκίας.
Ο άντρας συγκεντρώνεται πρώτα στη φλόγα του κεριού ή της λάμπας κι έπειτα γυρίζει τη ματιά του στο κορμί της συντρόφου του. Με απαλές κινήσεις απλώνει ιαματικό λάδι (από μόσχο ή σανταλόξυλο) στο εφήβαιο, τον αφαλό, την περιοχή της καρδιάς, το λαιμό, το μέτωπο και την κορυφή τού κεφαλιού της, επαναλαμβάνοντας νοητά το ακόλουθο αρχαίο γνωμικό: 
Η γυναίκα είναι η φωτιά. 
Η σεξουαλική ενέργεια είναι τα καύσιμα. 
Το Γιόνι της είναι η φλόγα
Το εφήβαιο, ο καπνός 
Η διείσδυση η προσφορά 
Τα ευχάριστα συναισθήματα σπίθες. 
Μέσα σε τούτη τη φωτιά, οι θεοί προσφέρουν το σπέρμα τους. 
Από τέτοιες προσφορές γεννιούνται όλα τα πλάσματα

Ο άντρας χρησιμοποιεί επιπλέον λάδι για ν’ αρωματίσει τα μαλλιά, τ’ αυτιά και τις γάμπες της γυναίκας, ελέγχοντας ταυτόχρονα το νου του μέσα από κάποιο Μάντρα και το διαλογισμό. Η Μάντρα OΜ-ΑΧ-ΧΑΜ είναι ιδιαίτερα κατάλληλη γι’ αυτήν την τελετουργία. Ο άντρας τιμά τη σύντροφό του στολίζοντας με λουλούδια τα μαλλιά και με γιρλάντες το λαιμό της. Μπορεί να κάνει οτιδήποτε την εξυψώνει και προτρέ­πει τη σύντροφό του στο ρόλο της σαν Ζω­ντανής θεάς. Στο μεταξύ, έχει μεγάλη σημα­σία να διατηρεί ο άντρας τη σταθερότητα και τον έλεγχό του, με τη συνείδησή του εστιασμένη στο στόχο της τελετουργίας.

Η γυναίκα μετατοπίζεται ελαφρά στ’ αριστερά του συντρόφου της και αρχίζει να τον διεγείρει με τα χέρια και τα χείλια της. Ταυ­τόχρονα, φαντάζεται τον εραστή της σαν τον ίδιο τον Σίβα, τον Υπέρτατο Γιόγκι· πρέ­πει να τιμά το Λίνγκαμ του σαν το Λίνγκαμ του Σίβα, αλείφοντας το με λάδι. Από τη στιγμή που η γυναίκα παίρνει τη θέση στ’ αριστερά του άντρα, αναλαμβάνει το ρόλο της Μυήτριας στο σεξ.

Σαν μέρος της λατρείας του εαυτού και του συντρόφου της, ανάβει μερικά θυμιάματα και τα περιφέρει με κινήσεις κυκλικές ή οφιοειδείς γύρω από τον εαυτό της και το σύντροφό της, με φορά από τα δεξιά προς τ’ αριστερά. Ενόσω κάνει αυτό, πρέπει να φαντάζεται ότι όλες οι αρνητικές επιδράσεις είναι αποκλεισμένες- ότι απομονώνει τον εαυτό της και το σύντροφό της από την υπόλοιπη πλάση.

Τώρα το ζευγάρι μπορεί ν’ αρχίσει τη σε­ξουαλική πράξη, είτε σε καθιστή είτε σε ξαπλωτή στάση. Οι καθιστές στάσεις είναι γε­νικά προτιμότερες για παρατεταμένη επαφή και υποβοηθιούνται από μαξιλάρια. Όλα τα  ανατολικά κείμενα συμφωνούν ότι στην αρχή κάθε σεξουαλικής τελετουργίας η γυναί­κα πρέπει να κάθεται στα δεξιά του άντρα κι έπειτα, στο στάδιο της σεξουαλικής ολοκλήρωσης, να περνά στ’ αριστερά του. Η δεξιά πλευρά συνδέεται με την ηλιακή αναπνοή, τις λογικές νοητικές διαδικασίες, τη σειρά των προγόνων κλπ. ενώ η αριστερή συνδέε­ται με τη Σεληνιακή αναπνοή, τη διαίσθηση και την απόκρυφη σειρά των δασκάλων και μυστών. Όταν η Ινδουίστρια παντρεύεται, κάθεται στα δεξιά του συντρόφου της· στις σεξουαλικές όμως τελετουργίες μετακινεί­ται στ’ αριστερά του.

Η ερωτική πράξη πρέπει να είναι τρυφε­ρή, αισθησιακή και να διαπνέεται από αμοιβαία συναισθήματα. Με το Λίνγκαμ και το Γιόνι ενωμένα, το ζευγάρι εξερευνά όλους τους χώρους και τα επίπεδα του έρωτα. Εναλλάσσοντας την κίνηση με ακινησία, το Ταντρικό ζευγάρι φτάνει στην κορύφωση αποδεσμεύοντας κύματα ενέργειας που τρο­φοδοτούν ολόκληρη την ύπαρξή τους. Όσο περισσότερο μπορούν να κρατηθούν στο επίπεδο της υψηλής σεξουαλικής διέγερσης χωρίς να φτάνουν σε οργασμό, τόσο πιο υπερθετική είναι η εμπειρία τους.

Οι στάσεις πρέπει να εναλλάσσονται για να δημιουργούνται νέες μορφές μέσα από τις οποίες κυλά η σεξουαλική ενέργεια. Η αλλαγή στη στάση υποβοηθά και προσδίνει νέο δυναμικό στη σεξουαλική ιεροτελεστία. Το ιδανικό είναι να προηγείται συζήτηση γύ­ρω από τη σειρά των στάσεων πού θ’ ακολουθήσει το ζευγάρι στη διάρκεια της ερωτικής επαφής. Αυτό βοηθά στην αποφυγή πα­ρανοήσεων την ώρα της σεξουαλικής πρά­ξης και ανυψώνει την εμπειρία στα επίπεδα της έκστασης.
Τελικά όμως, ο αυθορμητισμός του ζευγα­ριού πρέπει να ξεπερνά οποιαδήποτε προκαθορισμένη σειρά στις στάσεις της ερωτι­κής πράξης τους. Από τη στιγμή που η ουσία της τελετουργίας ενσωματώνεται στη συνείδηση του ζευγαριού, τόσο ό άντρας όσο και η γυναίκα πρέπει ν’ αντλήσουν υλικό από τα εσωτερικά τους αποθέματα για να πλουτίσουν την εμπειρία τους με νέο βάθος και έκταση.

Αφυπνίζοντας το πάθος που αποδεσμεύει κύματα έκστασης, το ζευγάρι αλληλοτροφοδοτείται και εξερευνά την υπερβατική δύνα­μη τού έρωτα. Με το να οραματίζονται τη σεξουαλική ενέργεια ν’ ανεβαίνει προς τα πάνω μέσα από το ενωμένο Λεπτότερο Σώμα τους, ο άντρας και η γυναίκα δίνουν και παίρνουν, αφήνοντας τη ζωτική ενέργεια να διαπερνά ολόκληρη την ύπαρξή τους.

Αφυπνίζοντας το μάτι του νου με τη δύ­ναμη της Κουνταλίνι, οι ταντρικοί εραστές δέχονται την απόκρυφη μύηση από το βασί­λειο των Αθανάτων. Αναζητήστε στον εκστατικό νου διαφωτιστικά και γεμάτα νόημα δράματα.  Αναζητήστε στην ανοιχτή καρδιά τη βαθύτερη κατανόηση της ίδιας της ζωής. Ο Ταντρισμός διδάσκει πως δεν υπάρχει τίποτα ακατόρθωτο για το ζευγάρι που ασκεί τον Ταντρικό έρωτα με πίστη και αφοσίωση.

Η ερωτική ιεροτελεστία μπορεί να ασκείται μ’ ένα συγκεκριμένο σκοπό στο νου όπως σωματική θεραπεία, επίλυση κάποιου προβλήματος ή αναζήτηση της απελευθέρωσης. Αν υπάρχει συγκεκριμένο αντικείμενο, το ζευγάρι θα πρέπει να το έχει συνέχεια στο νου του, ιδιαίτερα καθώς πλησιάζει — κορύφωση. 

Ο έρωτας με  ή χωρίς αμοιβαίο σωματικό οργασμό είναι θέμα προσωπικής προτίμησης, σωματικής κατάστασης ή καθα­ρού αυθορμητισμού. Ο Ταντρισμός τονίζει ότι αν ό άντρας εκσπερματίσει, θα πρέπει αναπληρώσει την απώλεια αφήνοντας αρκετή ώρα το Λίνγκαμ μέσα στο Γιόνι, για να απορροφήσει απευθείας τις εκκρίσεις. Η παρατεταμένη ερωτική πράξη πρέπει να περιλαμβάνει το στοματικό σεξ, καθώς αυτό επιτρέπει στους εραστές να δέχονται το προϊόν της έκστασής τους χωρίς να χάνουν οι ίδιοι κάτι από το σώμα τους. Ο έλεγχος της σεξουαλικότητας κατορθώνεται μέσα από την εξοικείωση με τις διάφορες τεχνι­κές της συγκράτησης και αμοιβαίας απορρόφησης, καθώς και μέσα από τη διαισθητική- εξερεύνηση.

Η σεξουαλική ενέργεια πρέπει να κυκλοφορεί συνειδητά και ή επαφή ανάμεσα στο Λίνγκαμ και το Γιόνι να διατηρείται. Η αλλαγή στάσεων βοηθάει στον έλεγχο της εκσπερμάτωσης και επιτρέπει στο ζευγάρι να παρατείνει τις κορυφώσεις της έκστασης.

Στο χώρο που τελείται ή σεξουαλική πρά­ξη θα πρέπει να υπάρχουν πάντα πρόχειρα -μερικά φρέσκα φρούτα, γλυκά και κάποιο ποτό. Η λήψη τροφής στη διάρκεια της ερωτικής επαφής αυξάνει τη δίψα και είναι φυσικό ν’ αναζητάμε να την κατασιγάσουμε. Οι πέντε αισθή­σεις συμμετέχουν όλες μαζί στην ερωτική δραστηριότητα. Η συνειδητή επίκληση των αισθήσεων ενδυναμώνει την ερωτική εμπειρία.

Όταν ό άντρας νιώσει ότι ήρθε η στιγμή να εκσπερματίσει, θα πρέπει να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια να καθοδηγήσει προς τα πάνω την ενέργεια, ακλουθώντας τη ροή της με το μάτι του νου. Τη στιγμή της εκσπερμάτωσης θα πρέπει να επαναλαμβάνει νοητά τη Μάντρα ΣΟΥΑΧΑ (ή «ΟΜ ΣΟΥΑΧΑ») και να πιέζει ελαφρά την κορυφή του κεφαλιού της συντρόφου του ή το ση­μείο ανάμεσα στα μάτια της, σαν πράξη απόδοσης δύναμης.
Σύμφωνα με την παράδοση, οι σεξουαλι­κές τελετουργίες πρέπει να γίνονται σε καθορισμένες μέρες του μήνα. Η πέμπτη ή όγδοη μέρα μετά το τέλος της γυναικείας εμμηνόρροιας θεωρούνται ιδιαίτερα κα­τάλληλες· όμοια οι νύχτες που έχει πανσέληνο ή ηλιοστάσιο. Το χρονικό διάστημα ανάμεσα στα μεσάνυχτα και τις δύο το πρωί ευνοεί τόσο το διαλογισμό όσο και τις σε­ξουαλικές τελετουργίες.

Μέρη της Μυστικής Τελετουργίας μπο­ρούν να ενσωματωθούν σε οποιαδήποτε ερωτική πράξη. Εκείνο που έχει μεγάλη ση­μασία είναι η ψυχική στάση της ανάτασης σε συνδυασμό με την αίσθηση της προσδοκίας. Από τη στιγμή που φτάνετε σε κοινό οργα­σμό ή παρατεταμένο επίπεδο έκστασης, ανοίξτε τον εαυτό σας σε καινούργιες δια­στάσεις. Αφήστε τη δημιουργική φαντασία σας ν’ αντλήσει υλικό από τη διαίσθηση και, ενόσω βρίσκεστε ακόμα σε ένωση, θ’ ανακαλύψετε τη λύση πολλών μυστικών. Η ερωτική πράξη είναι το μονοπάτι πού οδηγεί στην υπερβατική έκσταση. Το μονοπάτι του Ταντρικού έρωτα είναι πάντα ανοιχτό σ’ εκείνους που προσφέρουν τα ανώτερα χαρί­σματα και τις προθέσεις τους στο τελετουργικό δόσιμο.


"Η τέχνη της έκστασης στον  έρωτα"
Νικ Νταγκλας - Πεννυ Σινγκερ