Translate

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Μίλα μου ψιθυριστά αν μου μιλάς για αγάπη.

Πρόθεση μου ήταν να μοιραστώ όλα όσα γράφω στον τελευταίο μας κύκλο μοιράσματος αλλά μέσα στο μυαλό μου κουδούνιζε αδιάκοπα ο στίχος του Σαίξπηρ «Μίλα μου ψιθυριστά αν μου μιλάς για αγάπη».  
Έτσι αποφάσισα να σας ψιθυρίσω μόνο λόγια αγάπης και τα «ευχαριστώ μου», που κι αυτά ξεπηδούν σαν λάβα από την ενδοχώρα μου, να τα γράψω με την ελπίδα πως θα φτάσουν σε εσάς με αυτόν τον τρόπο.

Ευχαριστώ την καρδιά μου που δίνοντας άνιση και σκληρή μάχη με το επίμονο μυαλό μου έβγαινε νικήτρια σχεδόν πάντα.

Ευχαριστώ την  ηδονή, την επιθυμία και την ανάγκη για επαφή που με έκαναν έναν δεσμευμένο, στο μονοπάτι της θεραπείας, άνθρωπο. Ήταν το μονοπάτι που ήθελα να βαδίσω.

Ευχαριστώ έναν – έναν κι όλους μαζί τους συνοδοιπόρους μου που δημιούργησαν μια τέτοια ενέργεια, θρεπτική, θεραπευτική και απολαυστική, που ήταν μια υπέροχη θάλασσα να κολυμπώ εκστατικά. Υπήρξαν κι εκείνοι που έφτιαξαν κύματα, τους ευχαριστώ ιδιαίτερα. Χάρη σε αυτούς με είδα ολόκληρη, με τις πληγές και τα τραύματα, τις αγκυλώσεις και την αντίσταση μου στη ροή και τη χαρά, με τη δύναμη μου και τη δυνατότητα μου για υπέρβαση και κατανόηση, με την επιθυμία μου για θεραπεία.

Ευχαριστώ από την καρδιά μου όλους και όλες που με άγγιξαν βαθιά, κάτω από το δέρμα με ενσυναίσθηση, σεβασμό, πόθο και ένταση, με γιάτρεψαν και με έκαναν να ανθίσω.

Ευχαριστώ εκείνους που με άγγιξαν με αγριότητα και ρηχή επιθυμία, μου έδειξαν το όριο μου, μου δίδαξαν τον τρόπο που θέλω να αγγίζομαι. Ήταν ανεκτίμητοι δάσκαλοι.

Ευχαριστώ τους δεσμευμένους συνοδοιπόρους μου που με συντρόφευσαν όλον αυτόν τον καιρό. «Χορέψαμε» πολύ ρυθμικά, θεραπευτήκαμε, δώσαμε και πήραμε χαρά και ηδονή. Ήταν όμορφο να σπάμε τα φράγματα του μυαλού μας και νικητές να μοιραζόμαστε τη μέθη της υπέρβασης μας. Σας αγαπώ, σας ευχαριστώ από καρδιάς και αδημονώ να σας ανταμώσω πάλι.

Ευχαριστώ το Δεσποινάκι μου που είναι ένα εμπνευσμένο πλάσμα, μια εξαιρετικά προικισμένη και δημιουργική γυναίκα, ιέρεια της χαράς της ζωής, που μας οδήγησε στα μυστικά μονοπάτια της τάντρα με επίγνωση, σεβασμό, μαγεία  και ενσυναίσθηση. Είσαι ένας φάρος στη ζωή μου. Σε αγαπώ και σε ευχαριστώ πολύ.

Ευχαριστώ τη ροή που με πήγε ακριβώς εκεί που είχα ανάγκη να βρίσκομαι κάθε στιγμή.

Ευχαριστώ το σώμα μου που φώναξε τόσο δυνατά που τελικά το άκουσα.

Καλό καλοκαίρι, καλή αντάμωση.
Δ.Κ




Μόνο Ψιθυριστά μπορώ να πω: 
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΣΕ ΑΓΑΠΩ!
despoina palamari