Translate

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Η Τάντρα με μεταμορφώνει... (βιωματική εμπειρία)

Σκέψεις πάνω στην Τάντρα.

Το σώμα είναι πράγματι η «βασιλική οδός» προς έναν κόσμο πρωτόγνωρης και ανείπωτης ομορφιάς στη φιλοσοφία της Τάντρα κι όμως καταφέρνει να οδηγεί τη σεξουαλικότητα πολύ πέρα από τη σωματικότητα της. 
Με εργαλείο το σώμα επανακινεί μέσα μου την επαφή με συναισθήματα που εγώ σίγουρα και ολόκληρος ο δυτικός κόσμος πιθανά, διδαχτήκαμε παντοιοτρόπως να απολέσουμε... Με ανακατευθύνει στην πηγή τους.
Η Τάντρα με μεταμορφώνει σε παιδί, σε πρωτόπλαστη, με πάει πέρα από το καλό και το κακό, με φέρνει κοντά σε μια δυνατότητα άπειρης και άρρητης αγάπης. 

Νομίζω πως η παλιά ιστορία της έκπτωσης των Πρωτόπλαστων από τον Παράδεισο είναι μια παραβολή πάνω σε αυτό ακριβώς το θέμα. 0 Αδάμ και η Εύα ζούσαν σε μια τέτοια πραγματικότητα άπειρης δυνατότητας αγνοώντας το, όταν το φίδι-δάσκαλος τους παρότρυνε να διευρύνουν τη συνείδηση τους ξυπνώντας μέσα τους αυτή την επίγνωση. 
Το φίδι ήταν η ίδια η κουνταλίνι που μέσα σε ένα περιβάλλον ολοκληρωτικής αγάπης ξεδιπλώθηκε και ενεργοποίησε την πνευματικότητά τους. 

Ο Θεός ποτέ δεν θα τιμωρούσε αυτό το ιερό ξύπνημα, ο ανθρωπόμορφος όμως θεός απειλήθηκε γιατί αυτή η αφύπνιση θα τους έκανε θεϊκούς, μη ελεγχόμενους, ολόκληρους. Τα κέντρα εξουσίας από παλιά σε αυτό ακριβώς στοχεύουν, στο αποκοίμισμα του φιδιού. Όσο η πανίσχυρη σεξουαλική ενέργεια λιμνάζει, όσο δεν τροφοδοτεί με τη χειμαρρώδη ένταση της το πνεύμα και ολόκληρο το είναι μας είμαστε απολύτως χειραγωγούμενοι, ανίσχυροι και μοιραίοι στην έξωθεν βούληση.
Θαρρώ πως με την Τάντρα ακριβώς αυτό ανακαλύπτεις, ότι είσαι δημιουργός της πραγματικότητάς σου, ότι είσαι θεϊκός όπως και οι άλλοι γύρω σου κι αυτό δεν διευρύνει απλώς την συνειδητότητά σου αλλά και την ενσυναίσθηση, τον σεβασμό προς το «έτερο», με την έννοια του διαφορετικού. Η Τάντρα σε κάνει ολόκληρο καθιστώντας σε συνδεδεμένο με το Όλον.

Η ηδονή στην Τάντρα είναι βαθειά γιατί είναι απαλλαγμένη από κάθε προσδιορισμό και ταυτότητα, στις πρακτικές της δεν δουλεύεις με την προσωπικότητα αλλά με το ενεργειακό σου αποτύπωμα και για αυτό δεν έχει καμία απολύτως σημασία ποιος είσαι ή πώς είσαι. 

Η Τάντρα κάνει χαρούμενο το σώμα, το ξυπνάει, το διεγείρει αλλά αυτό μοιάζει σχεδόν δευτερεύον διότι η ηδονή που βιώνεις έρχεται από μια πολύ βαθύτερη στοιβάδα της ύπαρξής σου. Τίποτα χυδαίο δεν υπάρχει στην Τάντρα για όσους τη γνωρίσουν. Οι πρακτικές που τουλάχιστον εγώ έχω δοκιμάσει είναι από παιγνιώδεις ως και βαθιά διαλογιστικές, όλες όμως έχουν μια ισχυρή θεραπευτική επίδραση πάνω μου, μέσα μου.

Το ταξίδι μου στο κόσμο της Τάντρα δεν θα είχε ίσως συμβεί αν δεν αντάμωνα την δασκάλα μου Δέσποινα Παλαμάρη, αλλά σίγουρα δεν θα ήταν τόσο όμορφο αν δεν την είχα στο πλευρό μου σε εκείνα τα πρώτα-πρώτα μαθήματα που έτρεμα μπροστά στις τόσες προκλήσεις που η Τάντρα εγείρει, άνθρωπος κι εγώ γεμάτος προσδιορισμούς και φόβους. 
Η Δέσποινα με συμπαγή την ενέργεια της αγάπης, με αποδοχή, πολύ υπομονή και κατανόησή μου επέτρεψε και ακόμη το κάνει, να ανοίξω σιγά σιγά, με τον ρυθμό μου, τις πόρτες εκείνες που με βγάζουν στα πιο όμορφα ξέφωτα της μέχρι πρότινος άγνωστης θεϊκής μου υπόστασης. 

Δ.Κ




Ευχαριστώ από καρδιάς την Δ.Κ  
Με συγκίνησε βαθύτατα όλο το κείμενο...
Υπέροχη προσέγγιση για την φιλοσοφία της Τάντρα...
namaste
despoina palamari