Translate

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Μπαίνοντας στο παιχνίδι της επιθυμίας…


Είναι περασμένα μεσάνυχτα… 
Σκέψεις, σκέψεις…
Σκέψεις που δεν με αφήνουν να ησυχάσω και να παραδοθώ στην αγκαλιά του ύπνου. Η ζέστη με τυλίγει και η υγρή ατμόσφαιρα του δωματίου με πνίγει. Το φως του φεγγαριού εισβάλει αλήτικα στο δωμάτιο μου λέγοντας μου: 
«Τι είναι αυτά που κάνεις; Ήρθες σ’ αυτήν την άγνωστη χώρα για να κλειστείς μέσα σε ένα δωμάτιο στην άκρη της θάλασσας; Τόλμησες να ταξιδέψεις μόνη σου στο άγνωστο και τώρα, κρύβεσαι μέσα στη γνωστή ασφάλεια της μοναξιάς; Φύγε από την ηδονή του φόβου και αναζήτησε την ηδονή της ζωής.»



«Τι ξέρεις εσύ;», του απαντώ «ένας καλοκαιρινός εισβολέας είσαι, που νομίζει ότι τα ξέρει όλα. Παράταμε, δεν έχω όρεξη για κουβέντες, πνίγομαι!»

Βγαίνω στην βεράντα και κοιτάζω προς τη μεριά της θάλασσας. Το φεγγάρι τώρα ερωτοτροπεί με την επιφάνεια του νερού. Την χαϊδεύει, την ζεσταίνει και της ψιθυρίζει κάνοντας την να αναρριγεί, να κουνιέται και να γεννά κυματάκια που κι εκείνα με τη σειρά τους μου φωνάζουν: 
«Έλα, έλα και αφέσου στην υγρή αγκαλιά μας. Έλα και γίνε ένα με μας…»

Σαν υπνωτισμένη περπατώ ξυπόλητη πάνω στην υγρή άμμο. Μικρές δονήσεις ξυπνούν απροσδόκητα στο σώμα μου. Τα διάφανο άσπρο νυχτικό μου σηκώνεται απαλά καθώς ένα ελαφρύ αεράκι μπλέκεται ανάμεσα στα πόδια μου. Ένα μικρό βογκητό πετάγεται από τα χείλη μου και χάνεται στο άπειρο. Τα χέρια μου κινούνται ανεξέλεγκτα χαϊδεύοντας το σώμα μου…
Τρομάζω με τη συμπεριφορά μου και τρέχω στο νερό. Εκεί σίγουρα θα ξαναβρώ τον εαυτό μου…

Το νερό ζεστό, παιχνιδιάρικο συνεχίζει το παιχνίδι του αέρα καθώς αγγίζει τους μηρούς, την κοιλιά μου, το στήθος μου… 
Το υγρό του χάδι με συνεπαίρνει και χωρίς έλεγχο πια αρχίζω να χαϊδεύω το σώμα μου…
Ξαπλώνω στην άκρη της θάλασσας. Το νυχτικό μου μούσκεμα, έχει κολλήσει  πάνω στο σώμα μου σαν δεύτερο δέρμα. Το άγγιγμα της γης, του νερού, του αέρα δεν μου αρκεί. Θέλω να χαθώ μέσα σε άλλου είδους αγγίγματα…

Ο αέρας φέρνει στα αυτιά μου ένα ρυθμικό ήχο από τύμπανα. 
«Ναι» απαντώ στο φεγγάρι «θέλω να ζήσω» και ακολουθώ τον ήχο…

Γύρω από μια φωτιά άντρες, γυναίκες χορεύουν γυμνοί. 
Το δέρμα τους αλειμμένο με λάδι γυαλίζει στο φως της φωτιάς και του φεγγαριού… 
Καθώς τα κορμιά τους αγγίζουν το ένα το άλλο, γλιστρά το ένα πάνω στο άλλο, μεγαλώνει η ερωτική ένταση, η επιθυμία. 

Με κοιτάνε και χωρίς να σταματήσουν το χορό τους έρχονται και με παίρνουν πηγαίνοντας με κοντά στη φωτιά. Παραδίνομαι στο άγγιγμα τους καθώς μου βγάζουν τα ρούχα, μου χτενίζουν τα μαλλιά και με αρωματικά έλαια ντύνουν το κορμί μου… 

Άγνωστα χέρια με χαϊδεύουν αργά, ηδονικά, παντού σε όλο μου το σώμα… 
Άγνωστα χείλη με αγγίζουν, με φιλάνε υγραίνοντας την ηδονή μου… 
Αρχίζω να συμμετέχω ενεργά στο παιχνίδι της επιθυμίας… 
Αγγίζω, φιλάω, γεύομαι, γλιστράω, νιώθω….


namaste
Ματθίλδη Νέαρχου